Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Чавдар от 22.01.2021

Рег. №: 1611305320218-22.01.2021 | Общинска администрация - Чавдар | Одобрено | Дата на подаване: 22.01.2021 | Срок:05.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 01.02.2021

РЕШЕНИЕ No Ч – 133#1/01.02.2021 г. На основание чл.28, ал.2 и чл.34 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със заявление вх. No Ч-133/22.01.2021 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация, относно: 1.Община Чавдар има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021г. да се предостави на адреса на електронната поща, посочена в заявлението - aisociety20@gmail.com, на компютърни файлове – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. НАРЕЖДАМ: 1. Предоставям пълен достъп до следната обществена информация, съхранявана в община Чавдар, както следва: 1.1 . Община Чавдар има изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021г. Тъй като бюджетът на община Чавдар е по-малък от 5 млн.лева, няма разработени и приети Вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки. 1.2 . Предоставям изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021г. от община Чавдар. 2.Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в 14- днeвен срок, считано от датата на получаване на заявлението за предоставяне на информация. 3. На основание чл. 27, ал. 1 във връзка с чл. 26, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ обществената информация да се предостави в следната форма: по електронен път. 4. За предоставяне на исканата обществена информация в предоставената форма: по електронен път - не се дължат разходи. 5. Решението да се изпрати по електронен път на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество”, Република България, Софийска област, община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. „Независимост” 14, доколкото е поискано информацията да бъде предоставена по електронен път и е посочен адрес на електронна поща: aisociety20@gmail.com 6. Контрол по изпълнението на решението възлагам на Лазаринка Златкова Лазарова – гл. спец. „Връзки с обществеността”. 7. Настоящото решение да се доведе до знанието на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество”, адрес за кореспонденция: Република България, Софийска област, община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. „Независимост” 14, п.к.2100. 8. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – София област по реда на Административно-процесуалния кодекс. ГРИГОР ДАУЛОВ Кмет на община Чавдар Изготвил: Лазаринка Лазарова – гл. спец. „Връзки с обществеността”

50

Дата Процес
22.01.2021 10:48 Подаване на заявление
22.01.2021 10:48 Изпратено към деловодна система
22.01.2021 11:30 Потвърждение от деловодна система
01.02.2021 16:40 Крайно решение (Оставено без разглеждане)