Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Челопеч от 22.01.2021

Рег. №: 1611305349699-22.01.2021 | Общинска администрация - Челопеч | Одобрено | Дата на подаване: 22.01.2021 | Срок:05.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 25.01.2021

РЕШЕНИЕ №2 25.01.2021 г. с. Челопеч Във връзка с постъпило заявление по реда на Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 57-00-1/22.01.2021 г. на Община Челопеч, подадено от СДРУЖЕНИЕ „СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО“, след като разгледах същото, взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят е отправил искане за предоставяне на достъп на информация относно План-график за провеждане и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г. в Община Челопеч, за спазване изискванията на Закона обществените поръчки. Заявителят е посочил, че желае да получи информацията в следната форма – електронна поща. Заявлението е основателно, тъй като съдържа искане за предоставяне на обществена информация съгласно чл. 2, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация. В конкретния случай поисканата информация е по отношение на План-график за провеждане и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г. в Община Челопеч, за спазване изискванията на Закона обществените поръчки, поради което исканата информация е обществена и по вид официална, по смисъла на чл.10 от ЗДОИ. Отделно от това търсената информация дава възможност на лицето, което я е потърсило да си състави и собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти по смисъла на чл.3 от ЗДОИ, което на следващо основание обосновава извода за характера на исканата информация, като обществена такава. В този случай намирам, че следва на заявителят да се предостави пълен достъп до исканата информацията. С оглед гореизложеното и на основание чл.3, ал.1, чл.34, ал.1, вр. с чл.37,ал.2, вр. с чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация, РЕШИХ: 1. Разрешавам пълен достъп до обществена информация на Заявление вх.№ 57-00-1/22.01.2021 г. на Община Челопеч, подадено от СДРУЖЕНИЕ „СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО“. 2. Достъпа на заявителя до исканата информация, да се осигури в срок до 30 дни от уведомяването му за настоящето решение. 3. Обществената информация да се предостави в следната форма: чрез изпращане на електронен адрес: aisociety20@gmail.com Решението, ведно с исканата обществена информация, да се изпратят на заявителя на посочения от него в заявлението електронен адрес. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК, в 14 -дневен срок от датата на съобщаването пред Административен съд – София област. ……………………………. инж. Алекси Кесяков Кмет на Община Челопеч Изготвил: Алиция Стоянова – мл. експ. „ОП, ВО и К“ Приложение Към Решение №2/25.01.2021 г. по ЗДОИ: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021? - Община Челопеч е в процес на разработка на План-график за 2021 г., за провеждането и възлагането на обществени поръчки, но същият ще бъде утвърден след одобряване от Общински съвет Челопеч на Бюджет за 2021 г. 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адресана електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. - На този етап е неприложимо. Изготвил: Алиция Стоянова – мл. експ. „ВО и ПОК“

60

Дата Процес
22.01.2021 10:49 Подаване на заявление
22.01.2021 10:49 Изпратено към деловодна система
22.01.2021 11:30 Потвърждение от деловодна система
25.01.2021 11:14 Крайно решение (Оставено без разглеждане)