Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Чепеларе от 22.01.2021
Рег. №:
1611306509296-22.01.2021 | Общинска администрация - Чепеларе | Одобрено |
Дата на подаване: 22.01.2021 |
Срок:05.02.2021
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.?
2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния
Решение
Дата: 02.02.2021
РЕШЕНИЕ № 2 гр. Чепеларе, 01.02.2021 г. Подписаният БОРАН СМИЛКОВ ХАДЖИЕВ – КМЕТ НА ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ, разгледах заявление за предоставяне на достъп до обществена информация постъпило през ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ с УРИ 161130650996-22.01.2021, заведено с вх. № 63-00-9/22.01.2021 г., подадено от СДРУЖЕНИЕ "СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО", ГР. ЕЛИН ПЕЛИН 2100, ПЛ. „НЕЗАВИСИМОСТ“ № 14, ел. поща: aisociety20@gmail.com и взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация, като му се предостави следната информация: „1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.“ Заявителят посочва, че предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация е: информацията и документи да бъдат предоставени по електронен път на електронен адрес aisociety20@gmail.com. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация Р Е Ш И Х: РАЗРЕШАВАМ достъп до обществена информация, съдържаща се в Община Чепеларе. Формата, под която да се предостави достъпът до исканата информация е: Сканирано копие на План-график на Община Чепеларе за възлагане на обществени поръчки за период от 12 месеца, считано от 01.01.2021 г. В изпълнение на чл. 15в, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, в срок до 05.02.2021 г. Катя Стайкова – секретар на Община Чепеларе, да публикува на ПЛАТФОРМАТА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ към Заявление за достъп до обществена информация с УРИ 161130650996-22.01.2021 настоящото решение и сканирано копие на План-график на Община Чепеларе за възлагане на обществени поръчки за период от 12 месеца, считано от 01.01.2021 г. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - гр. Смолян. БОРАН ХАДЖИЕВ Кмет на Община Чепеларе55
Дата | Процес |
---|---|
22.01.2021 11:08 | Подаване на заявление |
22.01.2021 11:08 | Изпратено към деловодна система |
22.01.2021 11:50 | Потвърждение от деловодна система |
02.02.2021 11:34 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |