Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Мадан от 22.01.2021
Рег. №:
1611306519883-22.01.2021 | Общинска администрация - Мадан | Информацията не съществува |
Дата на подаване: 22.01.2021 |
Срок:05.02.2021
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.?
2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния
Решение
Дата: 04.02.2021
РЕШЕНИЕ №3/04.02.2021 г. гр. Мадан Производството е по реда на чл. 28 и сл. от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) В Общинска администрация - Мадан е постъпило заявление за достъп до обществена информация, чрез Платформата за достъп до обществена информация, с рег.№ УРИ 1611306519883-22.01.2021г. от СДРУЖЕНИЕ "СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО", адрес: Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14 Заявлението съдържа искане за предоставяне на информация, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. След като се запозна с отправеното в заявлението искане, за предоставяне на достъп до информация, в изпълнение на произтичащите от Раздел ІІ от ЗДОИ и възложените със Заповед №РД-300/12.07.2016г. на Кмета на Община Мадан, задължения, Комисията за достъп до обществена информация, назначена с горецитираната заповед, достигна до следните правни изводи: Според чл. 4 от ЗДОИ, всеки има право на достъп до обществена информация при условията и по реда, определени в този закон, освен ако в друг закон е предвиден специален ред за търсене, получаване и разпространяване на такава информация. В този смисъл заявлението е подадено от надлежна страна. В съответствие с разпоредбата на чл. 24, ал. 1 от ЗДОИ, производството започва с подаването на писмено заявление или устно запитване до компетентния орган. Постъпилото в ОбА – Мадан, заявление съдържа задължителните реквизити, посочени в чл. 25, ал. 1 от ЗДОИ, а именно: наименование на заявителя, описание на исканата информация, предпочитаната форма за предоставянето й и адрес за кореспонденция. Предвид гореизложеното се установи, че са налице всички изисквания на закона за издаване на решение, с което искането по заявление с рег.№ УРИ 1611306519883-22.01.2021г. подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация, от СДРУЖЕНИЕ "СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО", да бъде уважено, тъй като не са налице основания за отказ, предвидени в чл. 37, ал.1 от ЗДОИ или друг нормативен акт. Кметът като представител на общината, съгласно чл.44, т.15 ЗМСМА се явява задължен субект по смисъла на чл.3, ал.1 от ЗДОИ, тъй като исканата обществена информация се създава и съхранява от Общинската администрация. Налице е интерес от разкриване на исканата информация, във връзка с принципите прокламирани в ЗДОИ. Искана информация не попада в ограниченият по чл.13, ал.2 от ЗДОИ. Въпреки наличието на всички положителни предпоставки за предоставяне на изисканата информация, следва заявителят да бъде уведомен на основание чл.33 от ЗДОИ, че в момента информацията не е налична. Проект на План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., се изработва в момента, като същата ще бъде публикуван на страницата на община Мадан в интернет на адрес: https://www.madan.bg/ , след приемане на бюджета на община Мадан , за 2021г., на редовна сесия на ОбС – Мадан на 26.02.2021г. С оглед гореизложеното и на основание чл. 33, от ЗДОИ, състава на Комисията за достъп до обществена информация, назначена със №РД-300/12.07.2016г. на Кмета на община Мадан Р Е Ш И : УВЕДОМЯВА, че достъпа до исканата обществена информация, в заявление с рег.№УРИ 1611306519883-22.01.2021г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация, от СДРУЖЕНИЕ "СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО", не е налична в момента, като същата ще бъде публикуван на страницата на община Мадан в интернет на адрес: https://www.madan.bg/ , след приемане на бюджета на община Мадан , за 2021г., на редовна сесия на ОбС – Мадан на 26.02.2021г. На основание чл. 40, ал. 1 от ЗДОИ, настоящото решение подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14-дневен срок от получаване на съобщението за издаването му по реда на Административнопроцесуалния кодекс. ПРЕДСЕДАТЕЛ: П.п. ЧЛЕНОВЕ: 1п.п. 2 п.п.42
Дата | Процес |
---|---|
22.01.2021 11:08 | Подаване на заявление |
22.01.2021 11:08 | Изпратено към деловодна система |
22.01.2021 11:30 | Потвърждение от деловодна система |
04.02.2021 16:53 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |