Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Доспат от 22.01.2021

Рег. №: 1611306525228-22.01.2021 | Общинска администрация - Доспат | Одобрено | Дата на подаване: 22.01.2021 | Срок:05.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? 2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 03.02.2021

РЕШЕНИЕ № 02 Гр. Доспат, 03.02.2021 г. На основание чл. 8 от Закона за Администрацията, във връзка с утвърдени Правила за предоставяне на достъп до обществена информация в Общинска администрация – Доспат, чл.3, ал.1, чл. 24, чл.28, ал.2 и чл. 34, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация, Протокол № 02/03.02.2021 г. на комисията за ДОИ към Община Доспат, във връзка със заявление с вх. № АПИО-87/22.01.2021 г., РЕШИХ: 1.Предоставям достъп до обществена информация, създадена (съхранявана) в община Доспат: пълен. 2.Информация към настоящото Решение е: Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.? Отговор: към момента на изпращане на Решението за предоставяне на информация от настоящото заявление, Община Доспат няма утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. Съгласно чл. 8, ал. 8 от Вътрешните правила за управление цикъла на обществените поръчки в Община Доспат: „В срок до две седмици след приемане на бюджета на Община Доспат за съответната година, началник отдел „Обществени поръчки“, въз основа на одобрения бюджет изготвят окончателен вариант на план-график(Образец № 2), който се представя за утвърждаване на Кмета на общината, след което се изпраща на лицата по чл. 2, ал. 2. по ел. поща от служител от звено „Обществени поръчки“.“ Към днешна дата бюджетът на Община Доспат не е приет с решение на Общински съвет Доспат и съответно нямаме окончателно утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. 3.Заявителят да получи исканата информация във вид, посочен в заявлението. 4.Обществената информация да се предостави в следната форма: по електронна поща и чрез платформата за ДОИ. 5.За предоставяне на исканата обществена информация, не следва да се заплащат разходи. 6. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Инж. Елин Радев Кмет на Община Доспат

Документи:

1 Писмо с приложено решение

61

Дата Процес
22.01.2021 11:08 Подаване на заявление
22.01.2021 11:08 Изпратено към деловодна система
22.01.2021 11:20 Потвърждение от деловодна система
03.02.2021 13:11 Крайно решение (Оставено без разглеждане)