Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Самуил от 22.01.2021
Рег. №:
1611307287597-22.01.2021 | Общинска администрация - Самуил | Одобрено |
Дата на подаване: 22.01.2021 |
Срок:05.02.2021
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г.?
2. Моля изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния
Решение
Дата: 04.02.2021
РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ № 1/03.02.2021г. Изх.№160/ 03.02.2021г. ДО СДРУЖЕНИЕ „СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО”, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, СОФИЙСКА ОБЛАСТ, ОБЩИНА ЕЛИН ПЕЛИН, ГР. ЕЛИН ПЕЛИН 2100, ПЛ. „НЕЗАВИСИМОСТ” №14 Във връзка с подадено от Вас заявление за достъп до обществена информация получено в ПДОИ с рег. УРИ 1611307287597-22.01.2021 с Вх. №357 от 22.01.2021г., Ви уведомявам за следното: 1. Исканата от Вас информация ще Ви бъде изпратена по електронна поща на посочения в заявлението адрес и съдържа следното: 1.1.Отговор на т.1 от заявлението Ви информираме, Община Самуил към дата на решението няма утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021г. Съгласно утвърдени от кмета на общината, Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в община Самуил и конкретно: в Раздел II, „Прогнозиране и планиране на потребностите от обществени поръчки“ , чл. 11, ал.2 от горецитирания раздел гласи: „Графикът на обществените поръчки се одобрява окончателно от кмета на Община Самуил, след приемане на бюджета от общински съвет за съответната година и ……..“ . Към настоящият момент проекта на Бюджет за 2021 година не е внесен за разглеждане и приемане от Общински съвет-Самуил. КМЕТ НА ОБЩИНА САМУИЛ ИНЖ. ДЖЕВДЕТ АЗИС51
Дата | Процес |
---|---|
22.01.2021 11:21 | Подаване на заявление |
22.01.2021 11:21 | Изпратено към деловодна система |
22.01.2021 13:40 | Потвърждение от деловодна система |
04.02.2021 09:50 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |