Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Троян от 24.01.2021

Рег. №: 1611495397396-24.01.2021 | Общинска администрация - Троян | Одобрено | Дата на подаване: 24.01.2021 | Срок:08.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 01.02.2021

РЕШЕНИЕ № 1/01.02.2021 г. Подписаната Цвета Димова – Началник отдел „Правен“ при Община Троян, определена за лице по чл.28, ал.2 от ЗДОИ със Заповед № 4/04.01.2016 г. на Кмета на Община Троян, разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация вх.№ ЗДИ-2/25.01.2021 г., УРИ 1611495397396-24.01.2021, подадено от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК 205988920, с адрес: гр. Елин Пелин, обл. София, пл. „Независимост“ № 14. Заявителят е поискал достъп до информация относно План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през 2021 г. Същият е поискал да получи информацията по електронен път на посочен от него адрес на електронна поща. Искането следва да бъде уважено. Предвид изложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РАЗРЕШАВАМ достъп до обществената информация относно приложението на План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през 2021 г., както следва: Към днешна дата в община Троян няма изготвен и утвърден План-график, а тече подготовката му. Съгласно чл. 8 от Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в община Троян до 31 януари на съответната година се подават мотивирани заявки, а проекта на план-график се изготвя до 10 февруари. Обемът на предоставената информация съответства на посоченото в заявлението. Обществената информация да се предостави по електронен път на посочена от заявителя електронна поща под формата на справка. Разходи за предоставяне на исканата обществена информация не се дължат. Настоящото решение може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд София област, по реда на АПК. ЦВЕТА ДИМОВА Началник отдел „Правен“ Община Троян

68

Дата Процес
24.01.2021 15:36 Подаване на заявление
24.01.2021 15:36 Изпратено към деловодна система
25.01.2021 08:50 Потвърждение от деловодна система
01.02.2021 15:56 Крайно решение (Оставено без разглеждане)