Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Велико Търново от 24.01.2021
Рег. №:
1611497227105-24.01.2021 | Общинска администрация - Велико Търново | Одобрено |
Дата на подаване: 24.01.2021 |
Срок:08.02.2021
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва:
а) наименование и описание на обществената поръчка;
б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС;
в) прогнозен график за възлагане;
г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка;
2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния
Решение
Дата: 02.02.2021
Решение №РД 22-10, 02.02.2021 гр. Велико Търново на основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал.1 от ЗДОИ, във връзка заявление за достъп до обществена информация УРИ 1611497227105-24.01.2021 г., с вх. № 48-872-2/25.01.2021 г., постъпило от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, ПК 2100, пл. „Независимост“, № 14, aisociety20@gmail.com и на основание становище от директор на дирекция ПОУС с № 48-872-2#1/26.01.2021.РЕШИХ:1. Да се предостави исканата информация със заявление за достъп до обществена информация УРИ 1611497227105-24.01.2021 г., с вх. № 48-872-2/25.01.2021 г., постъпило от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, ПК 2100, пл. „Независимост“, № 14, aisociety20@gmail.com 2. Мотиви за предоставяне на информацията: 2.1. До Община Велико Търново е постъпило заявление за достъп до обществена информация от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, ПК 2100, пл. „Независимост“, № 14, aisociety20@gmail.com, чрез регистрирането му в платформата за достъп на информация на дата 24.01.2021 г., регистрирано с наш вх.№ 48-872-2/25.01.2021 г. 2.2. Със заявлението се иска информация, както следва:„1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.“Заявителят моли изисканата информация да му бъде предоставена по електронен път в избран и удобен за администрацията формат на електронен адрес: aisociety20@gmail.com 2.3. Съгласно становище от директор на дирекция ПОУС с № 48-872-2#1/26.01.2021 заявлението съдържа необходимите реквизити съгласно чл. 25, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), поради което същото е допустимо и подлежи на разглеждане и следва да бъде уважено. 3. С настоящото решение на датата на издаване на решението се осигурява пълен достъп до исканата информация в четиринадесет дневния срок, считано от дата 24.01.2021 г., съгласно чл. 28, ал.1 от ЗДОИ. В съответствие с чл. 35, ал.3 от ЗДОИ не се дължат заплащане на разходи във връзка с предоставяне на информацията.Във връзка с поставените въпроси на заявителя се предоставя следната информация: Съгласно чл.84,ал.4 от Закона за публичните финанси/ЗПФ/ „Кметът на общината внася в общинския съвет окончателния проект на бюджета на общината, индикативния годишен разчет за сметките за средства от Европейския съюз и прогнозите по чл. 82, ал. 3 в срок до 20 работни дни от обнародването на закона за държавния бюджет за съответната година.”. За 2021 г. този срок е удължен с още 25 работни дни на основание чл.108 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2021г., обн., ДВ, бр. 104 от 8.12.2020 г., в сила от 1.01.2021 г.: „През 2021 г. срокът по чл. 84, ал. 4 от Закона за публичните финанси за внасянето от кмета в общинския съвет на окончателния проект на бюджета на общината, индикативния годишен разчет за сметките за средства от Европейския съюз и прогнозите по чл. 82, ал. 3 от същия закон се удължава с 25 работни дни.“ Предстои разглеждането на проекта на бюджет във Великотърновски общински съвет и неговото приемане.Към момента на подаване на Вашето Заявление за достъп до обществена информация Община Велико Търново има изготвен Проект на План - график за обществени поръчки, който ще бъде допълнен и утвърден от Кмета на община Велико Търново след приемане на бюджета на общината за 2021. 4. Форма, под която се предоставя достъп до исканата обществена информация и място, където ще бъде предоставен достъп: исканата обществена информация Проект на План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. се предоставя съгласно предпочитаната от заявителя форма: по електронен път от mop_vt@abv.bg на посочения адрес на електронна поща aisociety20@gmail.com 5. Настоящото Решение да бъде изпратено на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, ПК 2100, пл. „Независимост“, № 14, aisociety20@gmail.com, в деня на издаване на настоящото решение. 6. Неразделна част от настоящото решение е Проект на План - график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. по заявление за достъп до обществена информация УРИ 1611497227105-24.01.2021 г., с вх. № 48-872-2/25.01.2021 г., постъпило от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК: 177226461.7. На основание чл. 15в, ал.3 ЗДОИ, настоящото решение да бъде публикувано на Платформата за достъп до обществена информация, администрирана и поддържана от Министерски съвет, заедно с предоставяната информация Проект на План - график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. 8. Съгласно чл. 40, ал. 1 от ЗДОИ настоящото решение подлежи на обжалване в 14-дневен срок, считано от връчването му по реда на АПК , чрез Община Велико Търново пред Административен съд София област адрес: София, ул. Съборна № 7, Регистратура -- тел. 02 / 80 50 729, факс 02 / 80 50 735. Проф. Георги Василев Камарашев Зам. кмет „Строителство и устройство на територията” (Съгласно Заповед № РД 22-105/20.01.2020 г. на Кмета на Община Велико Търново)93
Дата | Процес |
---|---|
24.01.2021 16:07 | Подаване на заявление |
24.01.2021 16:07 | Изпратено към деловодна система |
25.01.2021 11:10 | Потвърждение от деловодна система |
02.02.2021 15:26 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |