Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Аксаково от 24.01.2021

Рег. №: 1611497471852-24.01.2021 | Общинска администрация - Аксаково | Одобрено | Дата на подаване: 24.01.2021 | Срок:08.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 05.02.2021

На основание чл.27, ал.1, чл. 28, ал. 2, чл. 34 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям достъп до обществена информация по регистрирано в интернет базираната платформа за достъп до обществена информация Заявление под № УРИ 1611497471852 от 24.01.2021г. и заведено в деловодната програма на Община Аксаково с вх. № ДОИ1-2/25.01.2021г., в обем съгласно искането, както следва : по въпроса по т. 1 : Община Аксаково има изготвен проект на План-график за подготовката, реализацията и изпълнението на обществени поръчки през 2021г., одобрен със Заповед № 1006/29.12.2020г. на Кмета на община Аксаково. Указвам на заявителя, че окончателният План-график за подготовката, реализацията и изпълнението на обществените поръчки през съответната календарна година се утвърждава със заповед на Кмета на община Аксаково, в срок от десет работни дни от влизане в сила на Решението на Общински съвет – Аксаково за приемане на общинския бюджет за съответната година. Предоставям проект на План-график за подготовката, реализацията и изпълнението на обществени поръчки през 2021г., в заявената форма на достъп по чл. 26, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ - по електронен път във формат pdf, на посочената в заявлението за достъп електронна поща, без необходимост заявителят да заплаща разходи по предоставянето на информацията, на основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ и като приложение към настоящото публикуване на решението.

58

Дата Процес
24.01.2021 16:11 Подаване на заявление
24.01.2021 16:11 Изпратено към деловодна система
25.01.2021 08:10 Потвърждение от деловодна система
05.02.2021 15:06 Крайно решение (Оставено без разглеждане)