Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Царево от 24.01.2021

Рег. №: 1611497641932-24.01.2021 | Общинска администрация - Царево | Одобрено | Дата на подаване: 24.01.2021 | Срок:08.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 03.02.2021

РЕШЕНИЕ от 03.02.2021 г. за предоставяне на достъп до обществена информация по реда на ЗДОИ Относно: Заявление за достъп до обществена информация № 92-01-44/25.01.2021 г. В Общинска администрация – Царево, чрез Платформата за достъп до обществена информация, е постъпило заявление от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с вх. № 92-01-44/25.01.2021 г., да бъде предоставен достъп до обществена информация по ЗДОИ. Поискан е достъп до следната информация: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. След извършена преценка на горепосоченото заявление, се установи, че исканата информация попада в приложното поле на чл. 2 от ЗДОИ и на основание чл. 28 във връзка с чл. 34 и чл. 35 ЗДОИ Р Е Ш И Х: Разрешавам достъп до обществена информация, поискан със заявление от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с вх. № 92-01-44/25.01.2021 г. Достъпът до исканата обществена информация е свободен. Определям срок за достъп до предоставената обществена информация – 30 дни от датата на получаване на настоящото решение. Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата информация – в електронен вид, съобразно изискванията, посочени от заявителя в заявлението. Сканирано копие от изисканият от заявителят План-график, ще бъде приложено към настоящото решение, което ще бъде изпратено чрез Платформата за достъп до обществена информация. Препис от настоящото решение да се връчи на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“. Съгласно чл. 40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация решението подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14 - дневен срок от съобщаването му. ИНЖ. ГЕОРГИ ЛАПЧЕВ Кмет на Община Царево

66

Дата Процес
24.01.2021 16:14 Подаване на заявление
24.01.2021 16:14 Изпратено към деловодна система
25.01.2021 09:30 Потвърждение от деловодна система
03.02.2021 10:40 Крайно решение (Оставено без разглеждане)