Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Бургас от 24.01.2021

Рег. №: 1611497651624-24.01.2021 | Общинска администрация - Бургас | Информацията не съществува | Дата на подаване: 24.01.2021 | Срок:08.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 04.02.2021

УВАЖАЕМИ ГОСПОДА, Във връзка с Ваше заявление за достъп до информация, постъпило в община Бургас от Платформата за достъп до обществена информация – УРИ 1611497651624-24.01.2021, регистрирано с вх. № 63-00-17/25.01.2021 г., с което сте поискали предоставяне на информация, а именно: 1. Община Бургас има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а/ наименование и описание на обществената поръчка; б/ прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в/ прогнозен график за възлагане; г/ периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка и 2. Изготвеният План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да бъде предоставен на посочения адрес на електронна поща, на основание чл. 33 от Закова за достъп до обществена информация Ви уведомявам, че към настоящия момент, не разполагаме с исканата от Вас информация.

Документи:

1 Няма описание

37

Дата Процес
24.01.2021 16:14 Подаване на заявление
24.01.2021 16:14 Изпратено към деловодна система
25.01.2021 09:00 Потвърждение от деловодна система
04.02.2021 14:05 Крайно решение (Оставено без разглеждане)