Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Петрич от 24.01.2021
Рег. №:
1611497880071-24.01.2021 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено |
Дата на подаване: 24.01.2021 |
Срок:08.02.2021
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва:
а) наименование и описание на обществената поръчка;
б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС;
в) прогнозен график за възлагане;
г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка;
2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния
Решение
Дата: 03.02.2021
1. Да се предостави от Община Петрич на Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество” достъп до поискана в заявлението обществена информация. 2. Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави в срок на заявителя чрез платформата за достъп до обществена информация и на посочения ел. адрес под формата на отговор на поставения въпрос, както следва: 2.1 Община Петрич има планувани в проекта на бюджета за 2021г. капиталови разходи, които ще конкретизират параметрите на отделните обществени поръчки и ще позволят изготвяне след това на План –график за провеждането им. Проекта на бюджета за 2021г. е публикуван на ел. страница на Община Петрич и предстои публичното му обсъждане. Предвид усложнената епидемиологична обстановка в страната, срокът за приемане на бюджета е удължен. 3. Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е 30 дни от датата на получаване на решението. С настоящото решение, получавате в срок отговор на поставения въпрос в заявлението. 4. Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването. Копие от настоящото решение да се изпрати на заявителя на посочения от него електронен адрес. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК. КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ /ДИМИТЪР БРЪЧКОВ /59
Дата | Процес |
---|---|
24.01.2021 16:18 | Подаване на заявление |
24.01.2021 16:18 | Изпратено към деловодна система |
25.01.2021 08:10 | Потвърждение от деловодна система |
03.02.2021 08:55 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |