Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 29.01.2021

Рег. №: 1611928820323-29.01.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 29.01.2021 | Срок:15.02.2021

Физическо лице |

1. Всички внесени Докладни записки в Общински съвет Козлодуй за периода от 01.11.2019 г. до 29.01.2021 г. и приложенията към тях? 2. Копия на всички Заповеди издадени от Кмета на общината в изпълнение свойте правомощия на основание чл.44, ал. 2 от ЗМСМА. за периода от 01.01.2021 г. до 29.01.2021 г. ? 3. Копия на всички връчени писмени отговори на зададени въпроси от общинските съветници за периода от 01.01.2020 г. – 29.01.2021 г. ? 4. Справка за приходи от административни и технически услуги за всяко едно кмет на територията на Община Козлодуй за периода от 01.01.2021г. до 29.01.2021 г. вкл. ? 5. Информация за събрани местни данъци и такси за периода от 01.01.2020 г. – 31.12.2020 г. за всяко населени място в Община Козлодуй ? Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление,на компютърни файлове във формат - pdf.

Решение


Дата: 12.02.2021

РЕШЕНИЕ № 3/12.02.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-3/01.02.2021 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Пенка Неделева Пенкова, с адрес за кореспонденция: Софийска област, гр. София, р-н Овча Купел, жк. Овча купел 2, ул. „Овча купел“, бл. 29, вх. Е, ет. 7, ап. 24, e-mail: penka.penkova1958@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Всички внесени Докладни записки в Общински съвет, Козлодуй за периода от 01.11.2019 г. до 29.01.2021 г. и приложенията към тях? 2. Копия на всички Заповеди издадени от Кмета на общината в изпълнение на своите правомощия на основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА за периода от 01.11.2019 г. до 29.01.2021 г.? 3. Копие на всички връчени писмени отговори на зададени въпроси от общински съветници за периода от 01.11.2019 г. до 29.01.2021 г.? 4. Справка за приходи от административни и технически услуги за всяко едно кметство на територията на община Козлодуй за периода от 01.11.2019 г. до 29.01.2021 г.? 5. Информация за събраните местни данъци и такси за периода от 01.11.2019 г. до 29.01.2021 г.? Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на компютърни файлове в pdf формат, посредством електронната поща посочена в заявлението: penka.penkova1958@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-3/01.02.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация, както и на посочената от заявителя електронна поща. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

70

Дата Процес
29.01.2021 16:00 Подаване на заявление
29.01.2021 16:00 Изпратено към деловодна система
01.02.2021 09:50 Потвърждение от деловодна система
12.02.2021 16:08 Крайно решение (Оставено без разглеждане)