Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 31.01.2021

Рег. №: 1612090797657-31.01.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Информацията не съществува | Дата на подаване: 31.01.2021 | Срок:15.02.2021

Физическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и произтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aangel1985@abv.bg – на компютърни файлове в удобен във формат – pdf. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам същото да бъде уважено от него и изисканата информация.

Решение


Дата: 15.02.2021

РЕШЕНИЕ № 4/12.02.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-4/01.02.2021 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Ангел Спасов Драганов, с адрес за кореспонденция: област Враца, община Мизия, гр. Мизия, ул. „Петко Йотов“ № 9 e-mail: aangel1985@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание както трябва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посочена в заявлението; Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на компютърни файлове в pdf формат, посредством електронната поща посочена в заявлението: aangel1985@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-4/01.02.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй АНГЕЛ СПАСОВ ДРАГАНОВ УЛ. „ПЕТКО ЙОНОВ“ № 9 ГР. МИЗИЯ Относно: Заявление за достъп до обществена информация УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ДРАГАНОВ, Във връзка с депозирано Ваше заявление за достъп до обществена информация, регистрирано в Община Козлодуй с наш Вх. №400-01-4/1.02.2021 г.(УРИ1612090797657-31.01.2021) и издадено Решение № 4/12.02.2021 г. за предоставяне на достъп до обществена информация, Ви информираме, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание както трябва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; - Към настоящия момент община Козлодуй няма изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г. Общината има утвърдени Вътрешни правила за управление на цикъла на обществени поръчки, спрямо който все още не е изтекъл срока, в който следва да е подготвен и утвърден план-графика за 2021 г. 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагане на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посочена в заявлението; - Предвид отговора по т. 1 такъв не може да бъде предоставен. С уважение, МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

42

Дата Процес
31.01.2021 12:59 Подаване на заявление
31.01.2021 12:59 Изпратено към деловодна система
01.02.2021 09:50 Потвърждение от деловодна система
15.02.2021 10:20 Крайно решение (Оставено без разглеждане)