Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Петрич от 11.02.2021

Рег. №: 1613059936822-11.02.2021 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено | Дата на подаване: 11.02.2021 | Срок:26.02.2021

Физическо лице |

1. Колко договора за правна защита и съдействие е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Какво е наложило търсената правна помощ? 2. С какъв номер, на каква стойност и с какъв предмет е всеки един от тях? 3. Колко са платените хонорари, на каква стойност са и кои договори касаят плащанията? 4. Има ли неплатени адвокатски хонорари? 5. На коя дата е сключен всеки един от договорите и на коя дата е извършено плащането? 6. Колко договора за абонаментно правно обслужване е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. 7. Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: 8. Копия от всички адвокатски договори за правна защита и съдействие за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Моля копията на договорите да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 9. Има ли договорени адвокатски хонорари в размер над предвидения минимум в НАРЕДБА № 1 ОТ 9 ЮЛИ 2004 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ РАЗМЕРИ НА АДВОКАТСКИТЕ ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ. За кой договори се касае? Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: - Информация предоставена по електронен път на email: wertcho@gmail.com - копия, предоставени по електронен път на email: wertcho@gmail.com С уважение: Васил Трендафилов

Решение


Дата: 18.02.2021

1. Да се предостави от Община Петрич на Вxxxxxxxxxxxxxxxxx Тxxxxxxxxxx Тxxxxxxxxxxxxxxxxxx достъп до поискана в заявлението обществена информация. 2. Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави в срок на заявителя чрез платформата за достъп до обществена информация и на посочения ел. адрес под формата на отговори на поставените въпроси, както следва: 2.1. Общинска администрация – Петрич се е обслужвала през периода 2017г.-2020 г. от един адвокат чрез сключван граждански договор за правно обслужване. Договорена е била месечна сума в размер на 1000 лв. Преди това не е имало обслужване на общината от адвокат. Сключването на граждански договор с адвокат се е наложило поради голям обем натовареност на назначените юристи. Няма неплатени суми по граждански договор към адвоката. Плащането на договорената сума се е извършвала ежемесечно. Не са договаряни адвокатски хонорари извън регламентираните с правни норми размери. 3. Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е 30 дни от датата на получаване на решението. С настоящото решение, получавате в срок отговор на поставените въпроси в заявлението. 4. Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.15в, ал.3 и чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен чрез платформа за достъп до обществена информация и по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването. Копие от настоящото решение да се изпрати на заявителя на посочения от него електронен адрес и да се публикува в платформа за достъп до обществена информация. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК. КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ /ДИМИТЪР БРЪЧКОВ /

62

Дата Процес
11.02.2021 18:12 Подаване на заявление
11.02.2021 18:12 Изпратено към деловодна система
12.02.2021 08:40 Потвърждение от деловодна система
18.02.2021 14:41 Крайно решение (Оставено без разглеждане)