Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Айтос от 16.02.2021

Рег. №: 1613464149933-16.02.2021 | Общинска администрация - Айтос | Одобрено | Дата на подаване: 16.02.2021 | Срок:02.03.2021

Физическо лице |

1. Колко договора за правна защита и съдействие е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Какво е наложило търсената правна помощ? 2. С какъв номер, на каква стойност и с какъв предмет е всеки един от тях? 3. Колко са платените хонорари, на каква стойност са и кои договори касаят плащанията? 4. Има ли неплатени адвокатски хонорари? 5. На коя дата е сключен всеки един от договорите и на коя дата е извършено плащането? 6. Колко договора за абонаментно правно обслужване е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г.? 7. Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: 8. Копия от всички адвокатски договори за правна защита и съдействие за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Моля копията на договорите да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 9. Има ли договорени адвокатски хонорари в размер над предвидения минимум в НАРЕДБА № 1 ОТ 9 ЮЛИ 2004 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ РАЗМЕРИ НА АДВОКАТСКИТЕ ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ. За кой договори се касае? Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: - Информация предоставена по електронен път на email: wertcho@gmail.com - копия, предоставени по електронен път на email: wertcho@gmail.com С уважение: Васил Трендафилов

Решение


Дата: 23.02.2021

И-71 от 19.02.2021 Р Е Ш Е Н И Е № гр. Айтос Подписаният Васил Иванов Едрев - Кмет на община Айтос, разгледах заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх. № И-7/16.02.2021г., постъпило чрез Платформа за достъп до обществена информация с рег.№ УРИ-1613464149933-16.02.2021г. подадено от Васил Тодоров Трендафилов от гр.Пловдив, адрес:ул.“Константин Величков“ № 89, ет.7, ап.25 и взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят е отправил искане за предоставяне на достъп до следната информация: 1. Колко договора за правна защита и съдействие е сключила общината за периода 01.06.2011г.- 01.06.2020г. Какво е наложило търсената правна помощ? 2. С какъв номер, на каква стойност и с какъв предмет е всеки един от тях? 3. Колко са платените хонорари, на каква стойност са и кои договори касаят плащанията? 4. Има ли неплатени адвокатски хонорари? 5. На коя дата е сключен всеки от договорите и на коя дата е извършено плащането? 6. Колко договора за абонаментно правно обслужване е сключила общината за периода 01.06.2011г. -30.06.2020г.? 7. Копие от всички адвокатски договори за правна защита и съдействие за периода от 01.06.2011г.-01.06.2020г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 8. Има ли договорени адвокатски хонорари в размер над предвидения минимум в Наредба 1/09.06.2004г.за минималните размери на адвокатските възнаграждения. За кои договори се касае? Заявителят е посочил, че желае да получи информацията – по електронен път на посочен имейл. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2, във връзка с чл.34, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация Р Е Ш И Х: 1.РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до обществена информация, представляваща предоставяне на информация по описаните по-горе въпроси, както следва: За периода 01.06.2011г. - 01.06.2020г. има сключен един договор за правна помощ № 80а от 03.09.2018г. Договорът е прекратен на 30.09.2020г. по взаимно съгласие на страните.Причината за сключване на договора е отсъствието на юрисконсулта, поради отпуск по майчинство. Договорът е с предмет представителство на общината пред съдилища, органи и институции и правни съвети в различни клонове на правото, даване на устни и писмени становища, свързани с дейността н община Айтос. По договора посочен в настоящото решение е уговорено месечно възнаграждение в размер на 800лв., платимо в края на текущия месец. Общината няма неплатени адвокатски хонорари. Няма определяни адвокатски хонорари, надвишаващи установените в Наредба № 1/09.06.2004г. за минималните размери на адвокатските възнаграждения. 2. Определям срок за осигуряване достъп до исканата обществена информация - 10 дни от получаване на настоящото решение. 3.Определям формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация – решението и копие на договора да се изпрати по електронен път на посочения от заявителя електронен адрес, както и да се публикува в Платформата за достъп до обществена информация. Решението може да се обжалва пред съответния Административен съд в 14-дневен срок от съобщаването му. ВАСИЛ ЕДРЕВ Кмет на община Айтос

161

Дата Процес
16.02.2021 10:29 Подаване на заявление
16.02.2021 10:29 Изпратено към деловодна система
16.02.2021 12:40 Потвърждение от деловодна система
23.02.2021 09:16 Крайно решение (Оставено без разглеждане)