Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Царево от 16.02.2021

Рег. №: 1613464470615-16.02.2021 | Общинска администрация - Царево | Одобрено | Дата на подаване: 16.02.2021 | Срок:02.03.2021

Физическо лице |

1. Колко договора за правна защита и съдействие е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Какво е наложило търсената правна помощ? 2. С какъв номер, на каква стойност и с какъв предмет е всеки един от тях? 3. Колко са платените хонорари, на каква стойност са и кои договори касаят плащанията? 4. Има ли неплатени адвокатски хонорари? 5. На коя дата е сключен всеки един от договорите и на коя дата е извършено плащането? 6. Колко договора за абонаментно правно обслужване е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г.? 7. Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: 8. Копия от всички адвокатски договори за правна защита и съдействие за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Моля копията на договорите да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 9. Има ли договорени адвокатски хонорари в размер над предвидения минимум в НАРЕДБА № 1 ОТ 9 ЮЛИ 2004 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ РАЗМЕРИ НА АДВОКАТСКИТЕ ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ. За кой договори се касае? Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: - Информация предоставена по електронен път на email: wertcho@gmail.com - копия, предоставени по електронен път на email: wertcho@gmail.com С уважение: Васил Трендафилов

Решение


Дата: 25.02.2021

РЕШЕНИЕ От 25.02.2021 г. за предоставяне на достъп до обществена информация по реда на ЗДОИ Относно: Заявление за достъп до обществена информация с вх. №92-01-93/16.02.2021г. и УРИ №1613464470615/16.02.2021г. В Общинска администрация Царево е постъпило заявление от В. Т. с вх. №92-01-93/16.02.2021г. и УРИ №1613464470615/16.02.2021г. за предоставяне на достъп до обществена информация съгласно ЗДОИ. Поискан е достъп до следната информация: 1. Колко договора за правна защита и съдействие е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Какво е наложило търсената правна помощ? 2. С какъв номер, на каква стойност и с какъв предмет е всеки един от тях? 3. Колко са платените хонорари, на каква стойност са и кои договори касаят плащанията? 4. Има ли неплатени адвокатски хонорари? 5. На коя дата е сключен всеки един от договорите и на коя дата е извършено плащането? 6. Колко договора за абонаментно правно обслужване е сключила общината за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г.? 7. Предпочитам да получа исканата от мен информация в следната форма: 8. Копия от всички адвокатски договори за правна защита и съдействие за периода 01.06.2011 г. до 01.06.2020 г. Моля копията на договорите да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 9. Има ли договорени адвокатски хонорари в размер над предвидения минимум в НАРЕДБА № 1 ОТ 9 ЮЛИ 2004 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ РАЗМЕРИ НА АДВОКАТСКИТЕ ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ. За кой договори се касае? След извършена преценка на горепосоченото заявление, се установи, че исканата информация попада в приложното поле на чл. 2 от ЗДОИ и на основание чл. 28 във връзка с чл. 34 и чл. 35 ЗДОИ, Р Е Ш И Х: Разрешавам достъп до обществена информация, поискана със заявление от В. Т. с вх. №92-01-93/16.02.2021г. и УРИ №1613464470615/16.02.2021г. Достъпът до исканата обществена информация е свободен. Определям срок за достъп до предоставената обществена информация - 30 дни от датата на получаване на настоящото решение. Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата информация – в електронен вид, съобразно изискванията, посочени от заявителя в заявлението. Препис от настоящото решение да се връчи на В. Т. по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. Съгласно чл. 40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация решението подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14 - дневен срок от съобщаването му. ИНЖ. ГЕОРГИ ЛАПЧЕВ Кмет на Община Царево

115

Дата Процес
16.02.2021 10:34 Подаване на заявление
16.02.2021 10:34 Изпратено към деловодна система
16.02.2021 11:00 Потвърждение от деловодна система
25.02.2021 14:59 Крайно решение (Оставено без разглеждане)