Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Роман от 10.03.2021
Рег. №:
1615381029102-10.03.2021 | Общинска администрация - Роман | Одобрено |
Дата на подаване: 10.03.2021 |
Срок:24.03.2021
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА
ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
От
ФОНДАЦИЯ „АНТИКОРУПЦИОНЕН ФОНД“ с ЕИК 177101397 („Фондацията“),
представлявана от Бойко Христов Станкушев - директор
седалище и адрес за кореспонденция: гр. София 1000, ул. „Княз Борис“ № 71, офис 2, acf@acf.bg
тел. 02/9079700
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН/ГОСПОЖО КМЕТ,
Фондация „Антикорупционен фонд“ е фондация в обществена полза, която изпълнява проект за проучване на влиянието на контролирания и купен вот в политическите избори в България. Изследването ще обхване периода от 2013 до днес, включвайки и предстоящите парламентарни избори през април 2021 година, в рамките на проект „Нарушена легитимност: контролираният и купен вот в България, размер и влияние“, подкрепен от Фонд Активни граждани България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021.
За нуждите на проекта и на основание Закона за достъп до обществена информация, молим да ни бъде предоставена следната информация относно номерацията, обхвата и адреса на изборните секции, които се образуват с Ваша заповед съгласно задълженията Ви по чл. 8, ал. 2 от Изборния кодекс:
1) Списък на номерациите и адресите на секциите на територията на Вашата община предвидени за парламентарните избори в Р. България на 04.04.2021г.
2) Обхвата на секциите по т. 1 /адресите, които те обхващат/ на територията на на Вашата община, предвидени за парламентарните избори в Р. България на 04.04.2021г.
3) Информация за методологията и/или начина за изготвяне и разчертаване на обхвата на секциите.
Чрез исканата информация се цели да представим географска структура на изборните секции с цел гарантиране честнотта и прозрачността на изборния процес. Оставаме на Ваше разположение в случай, че има нужда да уточним нашето заявление.
Молим да получим информацията по електронен път на посочения в настоящото заявление електронен адрес в машиннно-читаем вид.
Решение
Дата: 16.03.2021
РЕШЕНИЕ №РЗДОИ-7/15.03.2021 г. На основание чл.3, ал.1, чл. 28, ал.2 и чл.33 и чл.34 от ЗДОИ, във връзка със Заявление, с УРИ №1615381029102-10.03.2021 г., подадено чрез ПДОИ от Фондация Антикорупционен фонд, София, с ЕИК 177101397, представлявана от Бойко Христов Станкушев – директор, с адрес за контакти: държава България, област София, Столична община, гр. София, ул. „Княз Борис“ №71, офис 2, п.к. 1000, с електронна поща: acf@acf.bg и заведено в ЦАО, Община Роман, с вх. №ДИ-8/10.03.2021 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация по реда на ЗДОИ ПРЕДОСТАВЯМ: Пълен достъп до следната служебна обществена информация, събирана, създадена и съхранявана в Община Роман: Съгласно Изборния кодекс, заповедта на кмета на община за образуване на избирателните секции, с която се утвърждава тяхната номерация, обхват и адрес се обявява публично. В тази връзка Ви предоставям линк, на който е обявена Заповед №ЗК – 118/04.02.2021 г. на Кмета на Община Роман, с която са образувани избирателните секции на територията на общината и е утвърдена тяхната номерация, адрес и обхват: https://roman.bg/PI20210404/ZK-118.pdf Заповедта касае исканата от Вас информация по т.1 и т.2 от Вашето заявление. Относно т.3 за предоставяне на информация за методология и /или начин за изготвяне и разчертаване на обхвата на секциите, Ви уведомявам, че няма налична такава методология, както и няма законови изисквания Община Роман да разчертава обхвата на секциите. С такава информация, съгласно чл.33 от ЗДОИ Община Роман не разполага и няма данни за нейното местонахождение. Обхватът, номерациите и адресите на секциите се образуват, съгласно изискванията на Изборния кодекс, Закона за гражданската регистрация и Наредбата за функциониране на единната система за гражданска регистрация, като обхватът на секциите е съставен от локализационните единици /улица, местност, жилищен комплекс и т.н./, извадени от Национална база данни „Население“, влизащи в състава на всяка една секция. 2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4, посочена в заявлението за ДОИ: копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните. 3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 от ЗДОИ, съгласно чл. 35, ал.3 от ЗДОИ „Когато заявителят е поискал достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването, органът изпраща на посочения адрес на електронна поща решението за предоставянето на достъп заедно с копие от информацията или интернет адреса, на който се съдържат данните. В тези случаи не се съставя протоколът по ал. 2 и не се заплащат разходи по предоставянето.“ 4. Документите се състоят от общо 2 /две/ страници. Решението да се изпрати на заявителя на посочения електронен адрес. Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично. Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване. Решението се състои от 2 (две) страници. ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ (П) Кмет на Община Роман62
Дата | Процес |
---|---|
10.03.2021 14:57 | Подаване на заявление |
10.03.2021 14:57 | Изпратено към деловодна система |
10.03.2021 16:00 | Потвърждение от деловодна система |
16.03.2021 08:31 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |