Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 11.03.2021

Рег. №: 1615452005699-11.03.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 11.03.2021 | Срок:25.03.2021

Физическо лице |

1. 500 000 лв. са заделени за облагородяване и изграждане на детски и спортни площадки в жилищните квартали и населените места – за 2020 и 2021 г., които ще бъдат изградени през тази година. Моля да ми изпратите местоположение на всяка една детска площадка и спортна площадка, стойността на всеки един обект, копие на проектната документация за горепосочените обекти, как се разпределят средствата по населени места в община Козлодуй ? 2. Информация за намеренията на община Козлодуй за кандидатстване с проекти по програми на Европейския съюз и национални програми през 2021 г.? 3. Колко договора е сключила общината след проведени процедури по реда на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г.? 4. Колко договора е сключила общината по реда на пряко договаряне без проведени процедури по Закона за обществените поръчки /ЗОП/ за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. ? 5. От коя дата, с какъв предмет и на каква стойност е всеки един отделен договор по т.3 и т.4 от Заявлението. 6. Има ли директно възложени обществени поръчки с прогнозна стойност, по-голяма от 50 000 лв. - при строителство и 30 000 лв. - при доставки и услуги. Какво е наложило възлагането на поръчките и сключването на договорите? 7. Колко са сключените договори по реда на чл.79 от ЗОП за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. ? С какъв предмет и на каква стойност е всеки един отделен договор. ? 8. Има ли сключени договори за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. без проведена обществена поръчка по реда на ЗОП, за които се е изисквало провеждането на процедура. Ако има такива, какво е наложило сключването на всеки отделен договор. 9. Колко договора е сключила общината за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. с изпълнители дали по висока цена за изпълнение от другите участници и по кои обществени поръчки? 10. Копия от всички договори сключени от общината по реда на ЗОП, в това число и договорите при пряко договаряне за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г.? Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление на компютърни файлове във формат - pdf.

Решение


Дата: 25.03.2021

РЕШЕНИЕ № 7/24.03.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-7/11.03.2021 г., подадено от Елена Емилова Цветкова, с адрес за кореспонденция: гр. Мизия, ул. „Осогово“ № 2, e-mail: elena.tsvetkova@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: 1. 500 000 лв. са заделени за облагородяване и изграждане на детски и спортни площадки в жилищните квартали и населените места – за 2020 и 2021 г., които ще бъдат изградени през тази година. Моля да ми изпратите местоположението на всяка една детска площадка и спортна площадка, стойността на всеки един обект, копие на проектната документация за горепосочените обекти, как се разпределят средствата по населени места в община Козлодуй? 2. Информация за намеренията на община Козлодуй за кандидатстване с проекти по програми на Европейския съюз и национални програми през 2021 г.? 3. Колко договора е сключила общината след проведени процедури по реда на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ за периода 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г.? 4. Колко договора е сключила общината по реда на пряко договаряне без проведени процедури по реда на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ за периода 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г.? 5. От коя дата, с какъв предмет и на каква стойност е всеки един отделен договор по т. 3 и т. 4 от Заявлението. 6. Има ли директно възложени обществени поръчки с прогнозна стойност, по-голяма от 50 000 лв. – при строителство и 30 000 лв. – при доставки и услуги? Какво е наложило възлагането на поръчките и сключването на договорите? 7. Колко са сключените договори по реда на чл. 79 от ЗОП за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г.? С какъв предмет и на каква стойност е всеки един отделен договор? 8. Има ли сключени договори за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. без проведена обществена поръчка по реда на ЗОП, за които се е изисквало провеждането на процедури. Ако има такива, какво е наложило сключването на всеки един отделен договор. 9. Колко договора е сключила общината за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. с изпълнители дали по-висока цена за изпълнение от другите участници и по кои обществени поръчки? 10. Копия на всички договори сключени от общината по реда на ЗОП, в това число и договорите при пряко договаряне за периода от 01.01.2020 г. до 11.03.2021 г. Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на компютърни файлове във формат pdf посредством електронната поща посочена в заявлението: elena.tsvetkova@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-7/11.03.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация, както и на посоченият от заявителя ел. адрес, с оглед големият обем на желаната информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

65

Дата Процес
11.03.2021 10:40 Подаване на заявление
11.03.2021 10:40 Изпратено към деловодна система
11.03.2021 12:00 Потвърждение от деловодна система
25.03.2021 11:13 Крайно решение (Оставено без разглеждане)