Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 15.03.2021
Рег. №:
1615833449478-15.03.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 15.03.2021 |
Срок:30.03.2021
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки; определя размера на месечния наем на общински жилища; общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2015-2021 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища, както следва:
1. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2015-2021 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки? 2. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 1 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги. 3. Моля да ми бъде предоставена информация какви са конкретните причини, наложили сключването на тези договори и по какви критерии са избрани контрагентите на общината по тях. 4. Моля да ми бъде предоставена информация относно това припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задълженията на лица, намиращи се в трудови/служебни правоотношения с общината, съгласно трудовите им характеристики. 5. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните лица, с които са сключени граждански договори? Има ли изискване да са завършили спeциалност "Екология" или свързана с екологията специалност, когато предметът на договора с тях е свързан с дейността на общината в сферата на екологията? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците? 6. Някое от лицата, с които има сключен договор за услуга, има ли юридическо образование? 7. Моля, предоставете ми електронни копия на длъжностните характеристики на лицата, работещи при условията на служебно правоотношение с общината в областта на екологията. 8. По какъв ред Общината определя размера на месечния наем на общински жилища? По какъв начин се е изменила наемната цена за периода от 2015 до 2021 г. вкл.? Моля да ми бъде представени копия на документи, илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период. 10. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2015-2021 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища.
Желая информацията да получа на електронна поща : aangel1985@abv.bg – на компютърни файлове във формат – pdf.
Решение
Дата: 30.03.2021
РЕШЕНИЕ №8/26.03.2021 г. гр. Козлодуй Подписаният Георги Кирков, заместник-кмет на община, за кмет на община Козлодуй, съгласно Заповед №181/29.03.2021 г. след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-8/16.03.2021 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Ангел Спасов Драганов, с адрес за кореспонденция: гр. Мизия, ул. „Петко Йотов“ № 9, e-mail: aangel1985@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2015-2021 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки? 2. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 1 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги. 3. Моля да ми бъде предоставена информация какви са конкретните причини, наложили сключването на тези договори и по какви критерии са избрани контрагентите на общината по тях. 4. Моля да ми бъде предоставена информация относно това припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задълженията на лица, намиращи се в трудови/служебни правоотношения с общината, съгласно трудовите им характеристики. 5. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните лица, с които са сключени граждански договори? Има ли изискване да са завършили спeциалност "Екология" или свързана с екологията специалност, когато предметът на договора с тях е свързан с дейността на общината в сферата на екологията? Преминали ли са някакво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците? 6. Някое от лицата, с които има сключен договор за услуга, има ли юридическо образование? 7. Моля, предоставете ми електронни копия на длъжностните характеристики на лицата, работещи при условията на служебно правоотношение с общината в областта на екологията. 8. По какъв ред Общината определя размера на месечния наем на общински жилища? По какъв начин се е изменила наемната цена за периода от 2015 до 2021 г. вкл.? Моля да ми бъде представени копия на документи, илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период. 10. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2015-2021 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища. Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на компютърни файлове във формат pdf посредством електронната поща посочена в заявлението: aangel1985@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-8/16.03.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация, както и на ел. адрес посочен от заявителя предвид големият обем исканата информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. ГЕОРГИ КИРКОВ Заместник-кмет на община За Кмет на община Козлодуй Съгласно Заповед №181/29.03.2021 г.63
Дата | Процес |
---|---|
15.03.2021 20:37 | Подаване на заявление |
15.03.2021 20:37 | Изпратено към деловодна система |
16.03.2021 08:20 | Потвърждение от деловодна система |
30.03.2021 16:23 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |