Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 05.04.2021

Рег. №: 1617648453455-05.04.2021 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено | Дата на подаване: 05.04.2021 | Срок:30.04.2021

Физическо лице |

1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. вкл.? 2. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица – Справка за приходите и разходите на Община Мизия за периода м.януари 2021 – м.март 2021 3. Информация във връзка с кандидатстването и реализирането на проекти по Оперативни програми,финансирани от Европейските фондове от Община Мизия? 4. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 5. Колко броя данъчни декларации са подадени по ЗМДТ за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. , на каква стойност са всички подадени декларации, стойността на всяка една декларация ? 6. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 7. Информация относно приходи от Данък недвижими имоти,Такса битови отпадъци,Данък превозни средства,административни и технически услуги по населените места, за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. ? 8. Колко молби/заявления/искания са подадени относно: Освобождаване от ТБО през 2021 г. за съответно трябва да бъдат заплатени през 2021 г. ? Колко от тях са освободени напълно,частично,не са освободени от заплащане на ТБО за 2021 г. ? Копия на всички подадени молби/заявления/искания и отговори в случай , че са изпратени на подателите ? На каква стойност са всички подадени декларации ? Колко молби са подадени за предоставяне на съд за ТБО от гражданите на Общината за периода 01.01.2021 г. – 05.04.2021 г. вкл. ? 9. Анализ на финансовото състояние на Община Мизия към 28.02.2021 г. ? Състояние на дълга на общината ? 3. Колко просрочени задължения има Община Мизия към доставчици към 28.02.2021 г. , обща стойност на задълженията , график за тяхното обслужване и информация за всяко едно от тях в каква дейност в каква стойност в лева ? Изпълнението на бюджет 2021 г. към 28.02.2021 г. в разходната част в държавни дейности,местни дейности ? За всяка дейност и параграф , подпараграф заложени в Бюджет 2021 г. на Община Мизия ? 5. Изпълнение на приходната част в бюджет 2021 г. в частта държавни и местни дейности към 28.02.2021 г. ? За всяка дейност и параграф , подпараграф заложени в Бюджет 2021 г. на Община Мизия ? Постъпи ли заявки и искания за отпускане на средства да бъдат заложени в бюджет 2021 г. от второстепенни разпоредители с бюджет и от кметствата в общината, ако да моля да ми ги предоставите ? 10. Какво предвижда проектирането на обект „Рехабилитация на площад “Свобода“ в гр.Мизия “? Предвижда ли се изготвяне на проект или проектиране в бъдеще на ремонт на парковата зона в гр. Мизия ? Желая да получа исканата информация в следната форма: Информация, списъци и копия да бъдат предоставени по електронен път на посочения по-горе електронен адрес.

Решение


Дата: 29.04.2021

Р Е Ш Е Н И Е № 18 / 29.04.2021г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-345/06.04.2021 г. ,УРИ 1617648453455-05.04.2021 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Цветан Първанов Георгиев с адрес за кореспонденция : Ж.К 2 № 65а Вх.Б ет.2 ап.23 п.к 3320, ГР.КОЗЛОДУЙ,ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. вкл.? 2. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица – Справка за приходите и разходите на Община Мизия за периода м.януари 2021 – м.март 2021 3. Информация във връзка с кандидатстването и реализирането на проекти по Оперативни програми,финансирани от Европейските фондове от Община Мизия? 4. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 5. Колко броя данъчни декларации са подадени по ЗМДТ за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г., на каква стойност са всички подадени декларации, стойността на всяка една декларация ? 6. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 7. Информация относно приходи от Данък недвижими имоти,Такса битови отпадъци,Данък превозни средства,административни и технически услуги по населените места, за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. ? 8. Колко молби/заявления/искания са подадени относно: Освобождаване от ТБО през 2021 г. за съответно трябва да бъдат заплатени през 2021 г. ? Колко от тях са освободени напълно,частично,не са освободени от заплащане на ТБО за 2021 г. ? Копия на всички подадени молби/заявления/искания и отговори в случай , че са изпратени на подателите ? На каква стойност са всички подадени декларации ? Колко молби са подадени за предоставяне на съд за ТБО от гражданите на Общината за периода 01.01.2021 г. – 05.04.2021 г. вкл. ? 9. Анализ на финансовото състояние на Община Мизия към 28.02.2021 г. ? Състояние на дълга на общината ? 3. Колко просрочени задължения има Община Мизия към доставчици към 28.02.2021 г. , обща стойност на задълженията , график за тяхното обслужване и информация за всяко едно от тях в каква дейност в каква стойност в лева ? Изпълнението на бюджет 2021 г. към 28.02.2021 г. в разходната част в държавни дейности,местни дейности ? За всяка дейност и параграф , подпараграф заложени в Бюджет 2021 г. на Община Мизия ? 5. Изпълнение на приходната част в бюджет 2021 г. в частта държавни и местни дейности към 28.02.2021 г. ? За всяка дейност и параграф , подпараграф заложени в Бюджет 2021 г. на Община Мизия ? Постъпи ли заявки и искания за отпускане на средства да бъдат заложени в бюджет 2021 г. от второстепенни разпоредители с бюджет и от кметствата в общината, ако да моля да ми ги предоставите ? 10. Какво предвижда проектирането на обект „Рехабилитация на площад “Свобода“ в гр.Мизия “? Предвижда ли се изготвяне на проект или проектиране в бъдеще на ремонт на парковата зона в гр. Мизия ? Заявлението е ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.3,ал.1 от ЗДОИ ,този закон се прилага за достъп до обществена информация ,която се създава или съхранява от държавните органи и органите на местното самоуправление в Република България. Според регламентацията на чл. 9 от ЗДОИ обществената информация е два вида-официална и служебна. В разпоредбата на чл. 10 от ЗДОИ е посочено, че официална е информацията, която се съдържа в актовете на държавните органи и на органите на местното самоуправление при осъществяване на техните правомощия. Информацията, която е поискана следва да се определи като официална обществена информация по смисъла на чл. 10 от ЗДОИ, поради това, че е била създадена по повод дейността на органа и неговата администрация. Достъпът до официална обществена информация е свободен . На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-345/1/ от 08.04.2021г. изпратено на електронната поща на заявителя cvetan_1977_1977@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : cvetan_1977_1977@abv.bg ; С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. вкл.? 2. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 05.04.2021г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица – Справка за приходите и разходите на Община Мизия за периода м.януари 2021 – м.март 2021 3. Информация във връзка с кандидатстването и реализирането на проекти по Оперативни програми,финансирани от Европейските фондове от Община Мизия? 4. Копия от всички актове по реда на ДОПК за периода 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. Моля копията да бъдат със заличени лични данни, съгласно изискванията на закона за защита на личните данни и европейските директиви отнасящи се за защита на личните данни. 5. Колко броя данъчни декларации са подадени по ЗМДТ за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г., на каква стойност са всички подадени декларации, стойността на всяка една декларация ? 6. Какви действия е предприел кмета за събиране а сумите по съставени и влезли в сила актове по реда на ДОПК? 7. Информация относно приходи от Данък недвижими имоти,Такса битови отпадъци,Данък превозни средства,административни и технически услуги по населените места, за периода от 01.01.2021 г. до 05.04.2021 г. ? 8. Колко молби/заявления/искания са подадени относно: Освобождаване от ТБО през 2021 г. за съответно трябва да бъдат заплатени през 2021 г. ? Колко от тях са освободени напълно,частично,не са освободени от заплащане на ТБО за 2021 г. ? Копия на всички подадени молби/заявления/искания и отговори в случай , че са изпратени на подателите ? На каква стойност са всички подадени декларации ? Колко молби са подадени за предоставяне на съд за ТБО от гражданите на Общината за периода 01.01.2021 г. – 05.04.2021 г. вкл. ? 9. Анализ на финансовото състояние на Община Мизия към 28.02.2021 г. ? Състояние на дълга на общината ? 3. Колко просрочени задължения има Община Мизия към доставчици към 28.02.2021 г. , обща стойност на задълженията , график за тяхното обслужване и информация за всяко едно от тях в каква дейност в каква стойност в лева ? Изпълнението на бюджет 2021 г. към 28.02.2021 г. в разходната част в държавни дейности,местни дейности ? За всяка дейност и параграф , подпараграф заложени в Бюджет 2021 г. на Община Мизия ? 5. Изпълнение на приходната част в бюджет 2021 г. в частта държавни и местни дейности към 28.02.2021 г. ? За всяка дейност и параграф , подпараграф заложени в Бюджет 2021 г. на Община Мизия ? Постъпи ли заявки и искания за отпускане на средства да бъдат заложени в бюджет 2021 г. от второстепенни разпоредители с бюджет и от кметствата в общината, ако да моля да ми ги предоставите ? 10. Какво предвижда проектирането на обект „Рехабилитация на площад “Свобода“ в гр.Мизия “? Предвижда ли се изготвяне на проект или проектиране в бъдеще на ремонт на парковата зона в гр. Мизия ? на Заявителя – Цветан Първанов Георгиев с адрес за кореспонденция : Ж.К 2 № 65а Вх.Б ет.2 ап.23 п.к 3320, ГР.КОЗЛОДУЙ,ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: cvetan_1977_1977@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА

74

Дата Процес
05.04.2021 21:47 Подаване на заявление
05.04.2021 21:47 Изпратено към деловодна система
06.04.2021 08:10 Потвърждение от деловодна система
08.04.2021 12:29 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
29.04.2021 20:50 Крайно решение (Оставено без разглеждане)