Заявление от СНЦ "Такси клуб - България" до Общинска администрация - Бургас от 08.04.2021
Рег. №:
1617829838685-08.04.2021 | Общинска администрация - Бургас | Одобрено |
Дата на подаване: 08.04.2021 |
Срок:22.04.2021
admin@taxiclub-bg.eu |
1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2021 година, определен от Общински съвет за територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при неговото определяне?
2. Какъв е определеният брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето му? По какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци?
3. Какви са приетите от общинския съвет минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.04.2021 г.? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето им?
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници?Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя?Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
6. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
7. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура за вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
8. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
9. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
10. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
11. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
12. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
13. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на документите по т. 4-12 по извършваните услуги в по- кратки срокове, извън определените в Наредба № 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?
14. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугите по т. 4-12, съгласно принципите, насоките и препоръките заложени в Актуализирана стратегия за електронно управление 2019 – 2023 г.? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
15. Име, длъжност, телефонен номер и електронна поща за контакт лицето от страна на общината, оправомощено да оперира с единния таксиметров регистър, поддържан от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“.
Всяка точка от заявлението следва да се разглежда поотделно, съответно се изисква да бъде предоставена конкретна информация по нея!
Желая да получа исканата информация в следната форма:
-електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu
За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението.
С уважение,
Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"
Решение
Дата: 15.04.2021
ДА СЕ ПРЕДОСТАВИ на СНЦ „ТАКСИ КЛУБ-БЪЛГАРИЯ“, представлявано от ………………..Русев, с адрес за кореспонденция: гр. София, ж. к. „Младост 1“, ул. „Въртопо“ № 47 исканата информация, както следва: На въпрос 1: Данък таксиметров превоз на пътници в община Бургас е в размер на 660лв. На основание чл. 107 от Закон за държавния бюджет на Република България за 2021 година, частта от годишния данък за таксиметров превоз на пътници през 2021г, която се заплаща от данъчно задължените лица е в размер на 300,00 / триста /лв., а останалата част се покрива от държавния бюджет. На въпрос 2: Съгласно решение на Общински съвет - Бургас, на територията на община Бургас работят не повече от 1400бр. таксиметрови автомобили. Определеният брой е на база 3,5-3,0 бр. таксиметрови автомобила на 1000 души население. Пределният брой от 1400 разрешителни за таксиметров превоз не е надвишаван, поради което не се налага разпределяне между превозвачите. На въпрос 3: С решение на Общински съвет - Бургас по т. 55 от Протокол № 6/28.01.2020 г., са запазени определените максимална дневна и нощна тарифа в размер на 1,20 лв. на км пробег, минимална дневна тарифа в размер на 0,75 лв., и минимална нощна тарифа в размер на 0,85 лв. на километър пробег. Тарифите са определени на база методика за ценообразуване на Изпълнителна агенция автомобилна администрация. На въпроси: 4, 5, 6, 7, 8, 9: Процедурите по извършване на описаните услуги в Община Бургас , съответстват на разписаните в чл. 12 и чл. 12а от Закон за автомобилните превози и чл. 5, чл. 9, чл. 9б, чл. 10, чл. 10б, чл. 10в, чл. 12, чл. 13, чл. 14 и чл. 15 от Наредба №34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. Таксите за извършване на цитираните услуги са съобразени с Тарифа № 5 на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията и са регламентирани в НАРЕДБА за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Бургас, с решение на Общински съвет Бургас по т.3 от Протокол №18/21.12.2020 г. На въпроси: 10, 11, 12: Процедурите по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници, вписване на водачи в разрешението за таксиметров превоз и промяна в обстоятелствата в издадени разрешения за таксиметров превоз, отговарят на разписаните в чл. 24, чл. 24а, чл. 25 и чл.28 от Наредба №34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. Таксите за цитираните услуги са регламентирани в НАРЕДБА за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Бургас, с решение на Общински съвет Бургас. На въпрос 13: Предоставена е възможност за бърза обработка на документите и издаване на разрешително за таксиметров превоз на пътници в рамките на три работни дни. Цената на услугата е 60лв. На въпрос 14: Електронно заявяване на услугите по т. 4-12, гражданите могат да заявят на e-mail: obshtina@burgas.bg, като приложат изискуемите документи. На въпрос 15. Лицата оправомощени да оперират с Единния таксиметров регистър в Община Бургас са: Ивелина Стратева - Директор „Икономика и стопански дейности“, тел.: 056/ 907260, Е-поща: i.strateva@burgas.bg; Марияна Христова – Началник отдел „Стопански дейности“, тел.: 056/ 907260, Е-поща: m.hristova@burgas.bg; Гинка Драгнева – Гл. експерт „Стопански дейности“, тел.: 056/ 907260, Е-поща: g.dragneva@burgas.bg Настоящото решение, съдържащо исканата информация, предвид заявеното от заявителя да бъде изпратено на електронен адрес: office@taxiclub-bg.eu и публикувано на Платформата за достъп до обществена информация. Контрол по изпълнение на решението възлагам на Мария Димова – главен юрисконсулт, дирекция „Управление на общинската собственост“. КРАСИМИР СТОЙЧЕВ Заместник-кмет „Финанси, бюджет и икономика“83
Дата | Процес |
---|---|
08.04.2021 00:10 | Подаване на заявление |
08.04.2021 00:10 | Изпратено към деловодна система |
08.04.2021 08:50 | Потвърждение от деловодна система |
15.04.2021 10:20 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |