Заявление от СНЦ "Такси клуб - България" до Общинска администрация - Аксаково от 08.04.2021
Рег. №:
1617910311615-08.04.2021 | Общинска администрация - Аксаково | Одобрено |
Дата на подаване: 08.04.2021 |
Срок:23.04.2021
admin@taxiclub-bg.eu |
1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2021 година, определен от Общински съвет за територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при неговото определяне?
2. Какъв е определеният брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето му? По какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци?
3. Какви са приетите от общинския съвет минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.04.2021 г.? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето им?
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
6. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
7. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура за вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
8. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
9. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
10. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
11. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
12. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ.
13. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на документите по т. 4-12 по извършваните услуги в по- кратки срокове, извън определените в Наредба № 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?
14. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугите по т. 4-12, съгласно принципите, насоките и препоръките заложени в Актуализирана стратегия за електронно управление 2019 – 2023 г.? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
15. Име, длъжност, телефонен номер и електронна поща за контакт лицето от страна на общината, оправомощено да оперира с единния таксиметров регистър, поддържан от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“.
Всяка точка от заявлението следва да се разглежда поотделно, съответно се изисква да бъде предоставена конкретна информация по нея!
Желая да получа исканата информация в следната форма:
-електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu
За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението.
С уважение,
Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"
Решение
Дата: 23.04.2021
На основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34 от Закона за достъп до обществена информация е предоставен достъп до обществена информация по заявление за достъп до обществена информация, регистрирано в интернет базираната платформа за достъп до обществена информация под № УРИ 1617910311615 от 08.04.2021г. и заведено в деловодната програма на Община Аксаково с вх. № ДОИ1-8/09.04.2021 г., в обем съгласно искането, а именно : - по въпросите по т. 1, както следва: Данъкът върху таксиметров превоз на пътници за 2021 година в община Аксаково е в размер на 300 (триста) лв., съгласно чл. 61, ал. 2 и ал. 4 от Наредбата за определяне размера на местни данъци на територията на община Аксаково, приета с Решение № 12.2 от Протокол № 12 от 23.06.2016г. на Общински съвет – Аксаково. Решението може да бъде намерено на официалния интернет сайт на община Аксаково – www.aksakovo.bg, „Раздел „Общински съвет“ - по въпросите по т. 2, както следва: С Решение № 25.10 от Протокол № 25 от 22.06.2017г. на Общински съвет - Аксаково, определеният максимален брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на община Аксаково е 10 (десет) броя. Решението може да бъде намерено на официалния интернет сайт на община Аксаково – www.aksakovo.bg, „Раздел „Общински съвет“ - по въпросите по т. 3, както следва: С Решение № 19.5 от Протокол № 19 от 21.12.2020г. на Общински съвет – Аксаково, са определени минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег за 2021г., са както следва: Дневна тарифа за един километър пробег – минимална цена 1.00 лв./км (един лев) максимална цена 2.00лв./км (два лева) Нощна тарифа за един километър пробег – минимална цена 2.00 лв./км (два лева) максимална цена 3.00 лв./км (три лева) Решението може да бъде намерено на официалния интернет сайт на община Аксаково – www.aksakovo.bg, „Раздел „Общински съвет“ - по въпросите от т. 4, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по извършване на регистрация и издаване на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от системата за финансово управление и контрол (СФУК) на община Аксаково, основна процедура: „Извършване на регистрация и издаване на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Извършване на регистрация и издаване на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз.“ За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 5, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Издаване на дубликат на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Издаване на дубликат на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 6, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по вписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Вписване на превозни средства в списъка/списъците към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Вписване на превозни средства в списъка/списъците към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 7, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по вписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Вписване на превозни средства в списъка/списъците към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Вписване на превозни средства в списъка/списъците към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 8, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по отписване на превозни средства и/или водачи от списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Отписване на превозни средства и/или водачи от списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Отписване на превозни средства и/или водачи от списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 9, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по отписване на превозни средства и/или водачи от списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Отписване на превозни средства и/или водачи от списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Отписване на превозни средства и/или водачи от списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 10, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. С Решение № 17.6.2 от Протокол № 17 от 02.02.2005 г. на Общински съвет – Аксаково е определена такса за извършване на услугата в размер на 20 (двадесет) лева. При определянето й е направен разчет за разходите на Община Аксаково за предоставяне на услугата обективиран в план-сметка за определяне размера на такси за административни услуги за такса за административна услуга „Разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници“, представляващ неразделна част към настоящото решение. Решението може да бъде намерено на официалния интернет сайт на община Аксаково – www.aksakovo.bg, „Раздел „Общински съвет“ - по въпросите от т. 11, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по вписване на водачи и/или превозни средства в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 12, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по извършване на промяна на обстоятелствата, вписани в разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници представлява част от СФУК на Община Аксаково, основна процедура: „Извършване на промяна на обстоятелствата, вписани в разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници“, работна инструкция: „Извършване на промяна на обстоятелствата, вписани в разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници“. За издаване на удостоверението не се събира такса. - по въпросите от т. 13, както следва: Сроковете за извършване на услугите за издаване на документите по т .4 -12 са съгласно определените в Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. - по въпросите от т. 14, както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата по т.10 за „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги“, подрубрика – „Електронни административни услуги на Община Аксаково“. Предприети са действия за осигуряване на възможност за електронно заявяване на всички услуги за извършване на таксиметров превоз на пътници. - по въпросите от т. 15, както следва: Съгласно Заповед № 231/31.03.2021г. на Кмета на община Аксаково са определени длъжностните лица от общинска администрация, които попълват електронната форма на Единния таксиметров регистър, воден от ИА „Автомобилна администрация.108
Дата | Процес |
---|---|
08.04.2021 22:31 | Подаване на заявление |
08.04.2021 22:31 | Изпратено към деловодна система |
09.04.2021 08:10 | Потвърждение от деловодна система |
23.04.2021 15:08 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |