Заявление от СНЦ "Такси клуб - България" до Общинска администрация - Роман от 09.04.2021

Рег. №: 1617997910138-09.04.2021 | Общинска администрация - Роман | Одобрено | Дата на подаване: 09.04.2021 | Срок:26.04.2021

СНЦ "Такси клуб - България" |

admin@taxiclub-bg.eu |

1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2021 година, определен от Общински съвет за територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при неговото определяне? 2. Какъв е определеният брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето му? По какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци? 3. Какви са приетите от общинския съвет минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.04.2021 г.? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето им? 4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 6. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 7. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура за вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 8. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 9. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 10. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 11. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 12. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 13. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на документите по т. 4-12 по извършваните услуги в по- кратки срокове, извън определените в Наредба № 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите? 14. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугите по т. 4-12, съгласно принципите, насоките и препоръките заложени в Актуализирана стратегия за електронно управление 2019 – 2023 г.? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 15. Име, длъжност, телефонен номер и електронна поща за контакт лицето от страна на общината, оправомощено да оперира с единния таксиметров регистър, поддържан от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Всяка точка от заявлението следва да се разглежда поотделно, съответно се изисква да бъде предоставена конкретна информация по нея! Желая да получа исканата информация в следната форма: -електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението. С уважение, Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"

Решение


Дата: 26.04.2021

РЕШЕНИЕ №РЗДОИ-11/23.04.2021 г. На основание чл.3, ал.1, чл. 28, ал.2 и чл.34 от ЗДОИ, във връзка със Заявление, с УРИ №1617997910138 – 09.04.2021 г., подадено чрез ПДОИ от СНЦ „Такси клуб – България“, представлявано от Валентин Русев – председател, с адрес за контакти: държава България, област София, Столична община, гр. София, ул. „Въртопо“ №47, п.к. 1797, с електронна поща: admin@taxiclub-bg.eu и заведено в ЦАО, Община Роман, с вх. №ДИ-11/12.04.2021 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация по реда на ЗДОИ ПРЕДОСТАВЯМ: Пълен достъп до следната служебна обществена информация, събирана, създадена и съхранявана в Община Роман: По т.1 Размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за община Роман, определен с Решение №131 от Протокол №14/26.08.2016г. на Общински съвет –Роман, е в размер на 300 левa /триста лева/. По т.2 На основание чл.24а, ал.10 от Закона за автомобилните превози и чл.24, ал.4 от Наредба №34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници издадена от Министъра на транспорта и съгласно Решение №256 по Протокол №23 от 23.04.2017г. на Общински съвет-Роман, определеният брой на таксиметровите автомобили, работещи на територията на община Роман е 2 броя. По т.3 Съгласно чл.24а, ал.11 от Закона за автомобилните превози общинските съвети определят минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег по съответната тарифа, валидни за територията на съответната община. В ал. 12 от същия член е регламентирано, че цените се актуализират най-малко веднъж годишно. Съгласно Решение №205 по Протокол №18от 24.11.2020г., ОбС-Роман е определил: 1. Минимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег: -Дневна тарифа-0.70лв/км. - Нощна тарифа-0.90лв/км. 2. Максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег: - Дневна тарифа-1.30лв/км. - Нощна тарифа- 1.50лв/км. По т.4 до т.9 включително. Към момента в община Роман няма подадено заявление за удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз. Относно таксите за извършване на услугите и тяхното определяне предстои да бъдат гласувани от ОбС-Роман след направени съответно разчети за всяка по отделно. По т.10 Съгласно Наредба №34, чл.24, ал.1 и 2 издаването на разрешение за таксиметров превоз на пътници става след подаване в Община Роман на заявление по образец с необходимите документи. Документите са описани в заявлението образец. Размерът на таксата е регламентиран в Наредба 9 за определяне и администрирането на местните такси и цени на услуги-приложение 1 към чл.48. Определената такса е в размер на 50 лв. за автомобил. По т.11 т.12 Към момента няма определени такси, предстои промяна в Наредбата. По т.13 Няма предвидени възможности за заявяване на бързи и/или експресна обработка на документите по т.4-12 по извършвани услуги в по-кратки срокове, извън определените в Наредба №34 от 6 декември 1999 г. По т.14 Предвиждат се възможности за подаване на заявление по електронен път чрез портала на ДА „Електронно управление“. По т. 15 Виктория Кръстева Цакова длъжност: гл. специалист „Общинска собственост и Търговия” тел. 09123 20-64, вътр.488, ел. поща: v.tsakova@roman.bg 2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4, посочена в заявлението за ДОИ: копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните. 3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 от ЗДОИ, съгласно чл. 35, ал.3 от ЗДОИ „Когато заявителят е поискал достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването, органът изпраща на посочения адрес на електронна поща решението за предоставянето на достъп заедно с копие от информацията или интернет адреса, на който се съдържат данните. В тези случаи не се съставя протоколът по ал. 2 и не се заплащат разходи по предоставянето.“ 4. Документите се състоят от общо 2 /две/ страници. Решението да се изпрати на заявителя на посочения електронен адрес. Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично. Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване. Решението се състои от 2 (две) страници. ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ Кмет на Община Роман

54

Дата Процес
09.04.2021 22:51 Подаване на заявление
09.04.2021 22:51 Изпратено към деловодна система
12.04.2021 08:00 Потвърждение от деловодна система
26.04.2021 10:36 Крайно решение (Оставено без разглеждане)