Заявление от СНЦ "Такси клуб - България" до Общинска администрация - Троян от 11.04.2021

Рег. №: 1618092504589-11.04.2021 | Общинска администрация - Троян | Одобрено | Дата на подаване: 11.04.2021 | Срок:06.05.2021

СНЦ "Такси клуб - България" |

admin@taxiclub-bg.eu |

1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2021 година, определен от Общински съвет за територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при неговото определяне? 2. Какъв е определеният брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето му? По какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци? 3. Какви са приетите от общинския съвет минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.04.2021 г.? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето им? 4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 6. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 7. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура за вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 8. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 9. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 10. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 11. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 12. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 13. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на документите по т. 4-12 по извършваните услуги в по- кратки срокове, извън определените в Наредба № 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите? 14. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугите по т. 4-12, съгласно принципите, насоките и препоръките заложени в Актуализирана стратегия за електронно управление 2019 – 2023 г.? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 15. Име, длъжност, телефонен номер и електронна поща за контакт лицето от страна на общината, оправомощено да оперира с единния таксиметров регистър, поддържан от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Всяка точка от заявлението следва да се разглежда поотделно, съответно се изисква да бъде предоставена конкретна информация по нея! Желая да получа исканата информация в следната форма: -електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението. С уважение, Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"

Решение


Дата: 29.04.2021

РЕШЕНИЕ № 8/29.04.2021 г. Подписаната Цвета Димова – Началник отдел „Правен“ при Община Троян, определена за лице по чл.28, ал.2 от ЗДОИ със Заповед № 4/04.01.2016 г. на Кмета на Община Троян, разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация вх. № ЗДИ-12/12.04.2021 г., УРИ 1618092504589-11.04.2021 г., подадено от СНЦ „Такси клуб – България“, с адрес: гр. София, ул. „Въртопо“, № 47, email: admin@taxiclub-bg.eu. Заявителят е поискал достъп до информация относно данъка върху таксиметров превоз на пътници, определеният брой таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината, минималните и максималните цени за таксиметров превоз на пътници за километър, утвърдените процедури по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз, издаване на дубликати от удостоверения за регистрация, вписване на водачи в списъка към удостоверението, отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация и други, свързани с таксиметровите превози по 15 (петнадесет) въпроса. Същият е поискал да получи информацията по електронен път на посочен от него адрес на електронна поща. Искането следва да бъде уважено. Предвид изложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РАЗРЕШАВАМ достъп до информация относно данъка върху таксиметров превоз на пътници, определеният брой таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината, минималните и максималните цени за таксиметров превоз на пътници за километър, утвърдените процедури по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз, издаване на дубликати от удостоверения за регистрация, вписване на водачи в списъка към удостоверението, отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация и други, свързани с таксиметровите превози по 15 (петнадесет) въпроса. Информацията се предоставя под формата на справка с отговори на поставените въпроси, изготвена от Дирекция “Общинска собственост и икономика” – приложение към настоящото решение. Обемът на предоставената информация съответства на посоченото в заявлението. Обществената информация да се предостави по електронен път на посочена от заявителя електронна поща. Разходи за предоставяне на исканата обществена информация не се дължат. Настоящото решение може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд София-град, по реда на АПК. ЦВЕТА ДИМОВА Началник отдел „Правен“ Община Троян

64

Дата Процес
11.04.2021 01:08 Подаване на заявление
11.04.2021 01:08 Изпратено към деловодна система
12.04.2021 08:50 Потвърждение от деловодна система
21.04.2021 09:30 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
29.04.2021 13:15 Крайно решение (Оставено без разглеждане)