Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Златарица от 20.04.2021
Рег. №:
1618928653714-20.04.2021 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено |
Дата на подаване: 20.04.2021 |
Срок:05.05.2021
ДО
KMETA НА ОБЩИНА
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
От
ФОНДАЦИЯ „АНТИКОРУПЦИОНЕН ФОНД“ с ЕИК 177101397 („Фондацията“),
представлявана от Бойко Христов Станкушев - директор
седалище и адрес за кореспонденция: гр. София 1000, ул. „Княз Борис“ № 71, офис 2, acf@acf.bg
тел. 02/9079700
УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,
Фондация „Антикорупционен фонд“ е фондация в обществена полза, която изпълнява проект в обществен интерес за проучване на влиянието на контролирания и купен вот в политическите избори в България. Изследването обхваща периода от 2013 до днес, включвайки и изминалите парламентарни избори през април 2021 година, в рамките на проект „Нарушена легитимност: контролираният и купен вот в България, размер и влияние“, подкрепен от Фонд Активни граждани България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021.
На основание разпоредбите на Закона за достъп до обществена информация молим да ни бъде предоставена следната обществена информация:
1) Подробна справка колко лица са променили настоящия си адрес в населено място в представляваната от Вас община за периода 1.01.2021 г. до 20.03.2021 г. Молим справката да бъде изготвена поотделно за периодите:
1.1. 01.01.2021г-31.01.2021г.
1.2. 01.02.2021г-28.02.2021г.
1.3. 01.03.2021г-20.03.2021г.
2) Подробна справка колко лица от цитираните в т.1 са подали молба за гласуване по настоящ адрес за парламентарните избори, проведени на 4.4.2021г.
Чрез исканата информация цели да повиши и информираността на гражданите и правоохранителните органи, като систематизира информация и данни, индикиращи за риск от купен или контролиран вот, както и гарантиране честнотта и прозрачността на изборния процес.
Молим да получим информацията по електронен път на посочения в настоящото заявление електронен адрес в машиннно-читаем вид.
Оставаме на Ваше разположение в случай, че има нужда да уточним нашето заявление.
20.4.2021 г. С уважение: Бойко Станкушев
Решение
Дата: 28.04.2021
РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ № 12/28.04.2021 г. На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.12 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация с вх. № ОА-УГ 10-2563/21.04.2021 г., подадено от Бойко Станкушев – Директор на Фондация „Антикорупционен фонд“, с желание да се предостави информация относно лицата, които са променили настоящия си адрес в населено място за периода 1.01.2021 г. до 20.03.2021 г. и колко лица от тях са подали молба за гласуване по настоящ адрес за парламентарните избори, проведени на 04.04.2021г. Р Е Ш И Х: 1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 29.04.2021 г. 3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочените в заявлението електронен адрес: acf@acf.bg 4. Обществената информация да се предостави в следната форма: Информация в писмен вид. 5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи. 6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ. 7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица 8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. С уважение: МИХАИЛ ГАНЕВ Кмет на Община ЗлатарицаДокументи:
1 | Няма описание |
57
Дата | Процес |
---|---|
20.04.2021 17:24 | Подаване на заявление |
20.04.2021 17:24 | Изпратено към деловодна система |
21.04.2021 10:40 | Потвърждение от деловодна система |
28.04.2021 15:52 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |