Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 20.04.2021
Рег. №:
1618929589643-20.04.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 20.04.2021 |
Срок:05.05.2021
ДО
KMETA НА ОБЩИНА
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
От
ФОНДАЦИЯ „АНТИКОРУПЦИОНЕН ФОНД“ с ЕИК 177101397 („Фондацията“),
представлявана от Бойко Христов Станкушев - директор
седалище и адрес за кореспонденция: гр. София 1000, ул. „Княз Борис“ № 71, офис 2, acf@acf.bg
тел. 02/9079700
УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,
Фондация „Антикорупционен фонд“ е фондация в обществена полза, която изпълнява проект в обществен интерес за проучване на влиянието на контролирания и купен вот в политическите избори в България. Изследването обхваща периода от 2013 до днес, включвайки и изминалите парламентарни избори през април 2021 година, в рамките на проект „Нарушена легитимност: контролираният и купен вот в България, размер и влияние“, подкрепен от Фонд Активни граждани България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021.
На основание разпоредбите на Закона за достъп до обществена информация молим да ни бъде предоставена следната обществена информация:
1) Подробна справка колко лица са променили настоящия си адрес в населено място в представляваната от Вас община за периода 1.01.2021 г. до 20.03.2021 г. Молим справката да бъде изготвена поотделно за периодите:
1.1. 01.01.2021г-31.01.2021г.
1.2. 01.02.2021г-28.02.2021г.
1.3. 01.03.2021г-20.03.2021г.
2) Подробна справка колко лица от цитираните в т.1 са подали молба за гласуване по настоящ адрес за парламентарните избори, проведени на 4.4.2021г.
Чрез исканата информация цели да повиши и информираността на гражданите и правоохранителните органи, като систематизира информация и данни, индикиращи за риск от купен или контролиран вот, както и гарантиране честнотта и прозрачността на изборния процес.
Молим да получим информацията по електронен път на посочения в настоящото заявление електронен адрес в машиннно-читаем вид.
Оставаме на Ваше разположение в случай, че има нужда да уточним нашето заявление.
20.4.2021 г. С уважение: Бойко Станкушев
Решение
Дата: 05.05.2021
РЕШЕНИЕ №15/05.05.2021 г., гр. Козлодуй Подписаният Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-15/21.04.2021 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Фондация антикорупционен фонд, с адрес за кореспонденция: гр. София, 1000, ул. „Княз Борис“ № 71, офис 2, e-mail: acf@acf.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Подробна справка колко лица са променили настоящия си адрес в населено място в представляваната от Вас община за периода 1.01.2021 г. до 20.03.2021 г. Молим справката да бъде изготвена поотделно за периодите: 1.1. 01.01.2021г-31.01.2021г. 1.2. 01.02.2021г-28.02.2021г. 1.3. 01.03.2021г-20.03.2021г. 2. Подробна справка колко лица от цитираните в т.1 са подали молба за гласуване по настоящ адрес за парламентарните избори, проведени на 4.4.2021г. Заявителя посочва, че желае да получи информацията посредством електронната поща посочена в заявлението: acf@acf.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-15/21.04.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй56
Дата | Процес |
---|---|
20.04.2021 17:39 | Подаване на заявление |
20.04.2021 17:39 | Изпратено към деловодна система |
21.04.2021 08:40 | Потвърждение от деловодна система |
05.05.2021 15:34 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |