Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Роман от 20.04.2021
Рег. №:
1618929812671-20.04.2021 | Общинска администрация - Роман | Одобрено |
Дата на подаване: 20.04.2021 |
Срок:05.05.2021
ДО
KMETA НА ОБЩИНА
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
От
ФОНДАЦИЯ „АНТИКОРУПЦИОНЕН ФОНД“ с ЕИК 177101397 („Фондацията“),
представлявана от Бойко Христов Станкушев - директор
седалище и адрес за кореспонденция: гр. София 1000, ул. „Княз Борис“ № 71, офис 2, acf@acf.bg
тел. 02/9079700
УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,
Фондация „Антикорупционен фонд“ е фондация в обществена полза, която изпълнява проект в обществен интерес за проучване на влиянието на контролирания и купен вот в политическите избори в България. Изследването обхваща периода от 2013 до днес, включвайки и изминалите парламентарни избори през април 2021 година, в рамките на проект „Нарушена легитимност: контролираният и купен вот в България, размер и влияние“, подкрепен от Фонд Активни граждани България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014 – 2021.
На основание разпоредбите на Закона за достъп до обществена информация молим да ни бъде предоставена следната обществена информация:
1) Подробна справка колко лица са променили настоящия си адрес в населено място в представляваната от Вас община за периода 1.01.2021 г. до 20.03.2021 г. Молим справката да бъде изготвена поотделно за периодите:
1.1. 01.01.2021г-31.01.2021г.
1.2. 01.02.2021г-28.02.2021г.
1.3. 01.03.2021г-20.03.2021г.
2) Подробна справка колко лица от цитираните в т.1 са подали молба за гласуване по настоящ адрес за парламентарните избори, проведени на 4.4.2021г.
Чрез исканата информация цели да повиши и информираността на гражданите и правоохранителните органи, като систематизира информация и данни, индикиращи за риск от купен или контролиран вот, както и гарантиране честнотта и прозрачността на изборния процес.
Молим да получим информацията по електронен път на посочения в настоящото заявление електронен адрес в машиннно-читаем вид.
Оставаме на Ваше разположение в случай, че има нужда да уточним нашето заявление.
20.4.2021 г. С уважение: Бойко Станкушев
Решение
Дата: 26.04.2021
РЕШЕНИЕ №РЗДОИ-10/23.04.2021 г. На основание чл.3, ал.1, чл. 28, ал.2 и чл.34 от ЗДОИ, във връзка със Заявление, с УРИ №1618929812671-20.04.2021 г., подадено чрез ПДОИ от Фондация Антикорупционен фонд, София, с ЕИК 177101397, представлявана от Бойко Христов Станкушев – директор, с адрес за контакти: държава България, област София, Столична община, гр. София, ул. „Княз Борис“ №71, офис 2, п.к. 1000, с електронна поща: acf@acf.bg и заведено в ЦАО, Община Роман, с вх. №ДИ-12/21.04.2021 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация по реда на ЗДОИ ПРЕДОСТАВЯМ: Пълен достъп до следната служебна обществена информация, събирана, създадена и съхранявана в Община Роман: Списък на лицата променили настоящия си адрес в населените маста на територията на община Роман за периода 01.01.2021 г. – 20.03.2021 г. и подадени заявления за гласуване по настоящ адрес в изборите за народни представители на 04.04.2021 г. Населено място Период 01.01.2021 г.-31.01.2021 г. Период 01.02.2021 г.- 28.02.2021 г. Период 01.03.2021 г.- 20.03.2021 г. Подадени заявления за гласуване по НА гр.Роман 7 5 2 6 с. Долна Бешовица 0 0 0 20 с. Камено поле 0 0 1 25 с. Кунино 0 1 0 56 с. Курново 0 0 0 29 с. Радовене 0 0 0 8 с. Синьо бърдо 0 1 4 47 с. Караш 0 0 0 10 с. Средни рът 0 0 0 0 с. Стояновци 0 3 0 4 с. Струпец 2 0 0 34 с. Хубавене 0 0 0 21 2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4, посочена в заявлението за ДОИ: копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните. 3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 от ЗДОИ, съгласно чл. 35, ал.3 от ЗДОИ „Когато заявителят е поискал достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването, органът изпраща на посочения адрес на електронна поща решението за предоставянето на достъп заедно с копие от информацията или интернет адреса, на който се съдържат данните. В тези случаи не се съставя протоколът по ал. 2 и не се заплащат разходи по предоставянето.“ 4. Документите се състоят от общо 2 /две/ страници. Решението да се изпрати на заявителя на посочения електронен адрес. Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично. Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване. Решението се състои от 2 (две) страници. ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ (П) Кмет на Община Роман51
Дата | Процес |
---|---|
20.04.2021 17:43 | Подаване на заявление |
20.04.2021 17:43 | Изпратено към деловодна система |
21.04.2021 08:40 | Потвърждение от деловодна система |
26.04.2021 10:31 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |