Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 10.05.2021

Рег. №: 1620654058597-10.05.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 10.05.2021 | Срок:24.05.2021

Физическо лице |

1. Всички документи входирани в Общинска администрация – Козлодуй във връзка с Искане за провеждане на местен референдум за отделяне на с. Софрониево от община Мизия и присъединяването му към община Козлодуй и Докладни записки вненени в Общински съвет град Козлодуй с номера 410-01-87/12.03.2021 г. и 410-02-37/21.04.2021 г. ? 2. Информацията изпратена от Община Мизия по искана с Решение № 274 на ОБС – Козлодуй , а именно: От г-жа Демира Димитрова, кмет на с. Софрониево, за периода 2016 – 2020 г. (по години): Данни за събираемост на местни данъци в %; Реализирани проекти в с. Софрониево (инфраструктурни и др.); Предстоящи проекти за реализиране през 2021 год.; Предложени инициативи/намерения за реализиране за 2021 г.; Касов отчет. От г-жа Валя Берчева, кмет на община Мизия, за периода 2016 – 2020 г. (по години) за с. Софрониево: Събираемост на данъците в община Мизия и в частност в с. Софрониево; Събираемост и размер на ТБО; Размер на данък върху жилищните имоти; Размер на данък върху нежилищните имоти; Размер на данък върху превозните средства; Наемни цени за 1м2 на общински имот, предоставен за търговски цели; Наемни цени за 1м2 тротоарни площи, предоставени за търговски цели; Наемни цени за 1м2 на общински имот, предоставен за поставяне на преместваеми обекти; Такса за ползване на пазари, тържища, панаири, тротоари, площади, улични платна и терени с друго предназначение; Такси за детски ясли, детски градини и други общински социални услуги; Такси за технически услуги; Такси за административни услуги; Такси за ползване на гробни места; Такса за притежаване на куче; Цени на основни услуги, предоставяни на населението от община Мизия; Касов отчет по населени места в община Мизия; Бюджет на с. Софрониево; Размер на земеделска земя (дка) и приходи от нея. 3. Обекти реализирани и предстоящи за реалицация по обществена поръчка „Ремонт и поддържане на уличната мрежа на територията на община Козлодуй” ? 4. Стойността на всеки изпълнен до настоящия момент обект и предстоящи такива по обществена поръчка „Ремонт и поддържане на уличната мрежа на територията на община Козлодуй” ? 5. Копие на 410-01-139/28.04.2021 г. – Предложение от Маринела Николова – кмет на община Козлодуй относно: Подписване на Споразумение между Агенция по геодезия, картография и кадастър /АГКК/ и община Козлодуй за предоставяне на услуги на граждани и организации чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система /КАИС/. ?

Решение


Дата: 25.05.2021

РЕШЕНИЕ №19/25.05.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-19/10.05.2021 г., подадено от Елена Емилова Цветкова, с адрес за кореспонденция: гр. Мизия ул. „Осогово“ №2, e-mail: elena.tsvetkova@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. Всички документи входирани в Общинска администрация – Козлодуй във връзка с Искане за провеждане на местен референдум за отделяне на с. Софрониево от община Мизия и присъединяването му към община Козлодуй и Докладни записки вненени в Общински съвет град Козлодуй с номера 410-01-87/12.03.2021 г. и 410-02-37/21.04.2021 г. ? 2. Информацията изпратена от Община Мизия по искана с Решение № 274 на ОБС – Козлодуй , а именно: От г-жа Демира Димитрова, кмет на с. Софрониево, за периода 2016 – 2020 г. (по години): Данни за събираемост на местни данъци в %; Реализирани проекти в с. Софрониево (инфраструктурни и др.); Предстоящи проекти за реализиране през 2021 год.; Предложени инициативи/намерения за реализиране за 2021 г.; Касов отчет. От г-жа Валя Берчева, кмет на община Мизия, за периода 2016 – 2020 г. (по години) за с. Софрониево: Събираемост на данъците в община Мизия и в частност в с. Софрониево; Събираемост и размер на ТБО; Размер на данък върху жилищните имоти; Размер на данък върху нежилищните имоти; Размер на данък върху превозните средства; Наемни цени за 1м2 на общински имот, предоставен за търговски цели; Наемни цени за 1м2 тротоарни площи, предоставени за търговски цели; Наемни цени за 1м2 на общински имот, предоставен за поставяне на преместваеми обекти; Такса за ползване на пазари, тържища, панаири, тротоари, площади, улични платна и терени с друго предназначение; Такси за детски ясли, детски градини и други общински социални услуги; Такси за технически услуги; Такси за административни услуги; Такси за ползване на гробни места; Такса за притежаване на куче; Цени на основни услуги, предоставяни на населението от община Мизия; Касов отчет по населени места в община Мизия; Бюджет на с. Софрониево; Размер на земеделска земя (дка) и приходи от нея. 3. Обекти реализирани и предстоящи за реалицация по обществена поръчка „Ремонт и поддържане на уличната мрежа на територията на община Козлодуй” ? 4. Стойността на всеки изпълнен до настоящия момент обект и предстоящи такива по обществена поръчка „Ремонт и поддържане на уличната мрежа на територията на община Козлодуй” ? 5. Копие на 410-01-139/28.04.2021 г. – Предложение от Маринела Николова – кмет на община Козлодуй относно: Подписване на Споразумение между Агенция по геодезия, картография и кадастър /АГКК/ и община Козлодуй за предоставяне на услуги на граждани и организации чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система /КАИС/. ? Заявителя посочва, че желае да получи информацията посредством електронната поща посочена в заявлението: elena.tsvetkova@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-19/10.05.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация, както и на електронна поща на заявителя предвид големия и обем. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

84

Дата Процес
10.05.2021 16:40 Подаване на заявление
10.05.2021 16:40 Изпратено към деловодна система
10.05.2021 17:10 Потвърждение от деловодна система
25.05.2021 16:43 Крайно решение (Оставено без разглеждане)