Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 10.05.2021
Рег. №:
1620655360256-10.05.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 10.05.2021 |
Срок:25.05.2021
Данни за брой предоставяния на следните административни услуги по години за периода 2014-2020:
- Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси
- Издаване на удостоверение за семейно положение
- Издаване на удостоверение за постоянен адрес при вече регистриран постоянен адрес
Моля информацията да получа по електронен път чрез имейл адрес посочен в заявлението.
Решение
Дата: 25.05.2021
РЕШЕНИЕ №20/25.05.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-20/11.05.2021 г., подадено от Емилян Любенов Спиридонов, с адрес за кореспонденция: гр.София ж.к. „Банишора“ , №25 , вх. 1 , ет.6 , ап.66, e-mail: emilian.spiridonov@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. Данни за брой предоставяния на следните административни услуги по години за периода 2014-2020: - Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси - Издаване на удостоверение за семейно положение - Издаване на удостоверение за постоянен адрес при вече регистриран постоянен адрес Заявителя посочва, че желае да получи информацията посредством електронната поща посочена в заявлението: emilian.spiridonov@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-20/11.05.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй133
Дата | Процес |
---|---|
10.05.2021 17:02 | Подаване на заявление |
10.05.2021 17:02 | Изпратено към деловодна система |
11.05.2021 08:30 | Потвърждение от деловодна система |
25.05.2021 16:48 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |