Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 30.05.2021

Рег. №: 1622376284018-30.05.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Непроизнесени в срок | Дата на подаване: 30.05.2021 | Срок:14.06.2021

Физическо лице |

1. Копие на регистрирано писмо с вх. № 410-01-156 от 26.05.2021 г., в община Козлодуй изпратено от АЕЦ Козлодуй Нови мощности ЕАД както и копие на предложение с вх. № 410-01-157/26.05.2021 г. от Маринела Николова – кмет на община Козлодуй относно: Даване на съгласие за промяна вида на собственост за имот земеделска земя публична общинска собственост, включен като част от задание за проектиране на обект „Изграждане на нова ядрена мощност от най-ново поколение на площадката на АЕЦ „Козлодуй“ 2. Копия на издадените заповеди на кмета на общината от No: от 1 до 240 вкл. ? 3.Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021 г. до 30.05.2021 г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021 г. до 30.05.2021 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 30.05.2021 г. – за непогасени задължения към Община Козлодуй от физически и юридически лица изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 30.05.2021 г. 4. С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и произтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 5. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление.

282

Дата Процес
30.05.2021 15:04 Подаване на заявление
30.05.2021 15:04 Изпратено към деловодна система
31.05.2021 08:50 Потвърждение от деловодна система