Заявление от Божидар Красимиров Каменов до Общинска администрация - Козлодуй от 06.07.2021
Рег. №:
1625582767145-06.07.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 06.07.2021 |
Срок:21.07.2021
bojidarkamenov1@gmail.com |
Уважаема Госпожо Кмет, Моля да ми бъде предоставена следната информация и документи на имейл: bojidarkamenov1@gmail.com:
1. От началото на 2021г. до момента на регистриране на настоящото заявление, колко на брой и какви по вид третирания против комари и ларви на комари са извършени на територията на Община Козлодуй, в кои населени места и на кои дати?
2. Община Козлодуй има ли сключен действащ към момента на регистриране на настоящото заявление договор за „ДДД дейности“, на каква стойност, за какъв срок и в случай, че има такъв – Моля да посочите изпълнителя по договора и да ми предоставите копие от същия?
3. В случай, че Община Козлодуй към момента на регистриране на настоящото заявление няма сключен действащ договор за „ДДД дейности“, Моля посочете на какво правно основание на дати, както следва: 09.06.2021г., 18.06.2021г. и 23.06.2021г. на територията на Община Козлодуй са извършени наземни и авиационни третирания против комари? Моля да ми бъде предоставена информация от кого са извършени съответните наземни и авиационни третирания на посочените дати. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните заповеди на Кмета на Общината, в случай, че третиранията са извършени въз основа на такива и/или друг акт и/или документи, въз основа на които са възложени и извършени третиранията на посочените дати.
4. Моля да ми бъде предоставена информация относно размера на заплатената цена поотделно за извършените на 09.06.2021г., 18.06.2021г. и 23.06.2021г. наземни и авиационни третирания на територията на Община Козлодуй, начина на отчитане на средствата, послужили за заплащане на услугите по третиране, както и Моля да ми предоставите копия на съответните фактури и/или други разходооправдателни документи.
Моля изисканите документи да са във формат pdf., които заедно с изисканата информация да ми бъдат предоставени на имейл: bojidarkamenov1@gmail.com
Решение
Дата: 20.07.2021
ДО БОЖИДАР КРАСИМИРОВ КАМЕНОВ УЛ. „ДОСПАТ“ № 10 ГР. ВРАЦА П. К. 3000 Относно: Заявление за достъп до обществена информация УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КАМЕНОВ, Във връзка с постъпило от Вас Заявление за достъп до обществена информация с наш №400-01-24/07.07.2021 г. (УРИ 1625582767145-06.07.2021 г.) и издадено Решение №22/19.07.2021 г. Ви предоставям следната информация: 1. От началото на 2021 г. до момента на регистриране на настоящото заявление, колко на брой и какви по вид третирания против комари и ларви на комари са извършени на територията на Община Козлодуй, в кои населени места и на кои дати? От началото на 2021 г. до момента на регистриране на настоящото заявление са направени общо шест третирания срещу комари на територията на Община Козлодуй. Третирания против комари и ларви на комари са извършени на следните дати: - 09.06.2021 г. – първа обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари. Обхваната територия: гр. Козлодуй. - 09.06.2021 г. – първа обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари. Обхваната територия: Поречието на р. Дунав, с. Хърлец, с. Гложене, с. Бутан, с. Крива бара. - 18.06.2021 г. първа авиационна обработка срещу ларви на комари над Община Козлодуй. - 23.06.2021 г. – втора обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари. Обхваната територия: гр. Козлодуй. - 23.06.2021 г. – втора обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари. Обхваната територия: Поречието на р. Дунав, с. Хърлец, с. Гложене, с. Бутан, с. Крива бара. - 26.06.2021 г. – трета обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари. Обхваната територия: гр. Козлодуй. 2. Община Козлодуй има ли сключен действащ към момента на регистриране на настоящото заявление договор за „ДДД дейности“, на каква стойност, за какъв срок и в случай, че има такъв – моля да посочите изпълнителя по договора и да ми предоставите копие от същия? Към момента на подаване на заявлението Община Козлодуй има сключен договор за възлагане на обществена поръчка за услуга за „ДДД дейности“ с фирма изпълнител „Д. Д. Д. – 1“ ООД. Сключеният договор е на стойност 30 000 лв. с ДДС. Срокът на действие на договора е от дата, на която е подписан (07.06.2021 г.) до сключване на Договор по обществена поръчка с предмет „Дезинфекция, дезинсекция, дезакаризация и дератизация на територията на община Козлодуй през 2021 -2022 година“. - Приложено Ви изпращаме договор за възлагане на обществена поръчка за услуга №170/07.06.2021 г. 3. В случай, че Община Козлодуй към момента на регистриране на настоящото заявление няма сключен действащ договор за „ДДД дейности“, Моля посочете на какво правно основание на дати, както следва: 09.06.2021г., 18.06.2021г. и 23.06.2021г. на територията на Община Козлодуй са извършени наземни и авиационни третирания против комари? Моля да ми бъде предоставена информация от кого са извършени съответните наземни и авиационни третирания на посочените дати. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните заповеди на Кмета на Общината, в случай, че третиранията са извършени въз основа на такива и/или друг акт и/или документи, въз основа на които са възложени и извършени третиранията на посочените дати. Има сключен договор за „ДДД дейности“. 4. Моля да ми бъде предоставена информация относно размера на заплатената цена поотделно за извършените на 09.06.2021г., 18.06.2021г. и 23.06.2021г. наземни и авиационни третирания на територията на Община Козлодуй, начина на отчитане на средствата, послужили за заплащане на услугите по третиране, както и моля да ми предоставите копия на съответните фактури и/или други разходооправдателни документи. Средствата използвани за третирания против комари и ларви на комари са предоставени чрез договор за дарение от „АЕЦ – Козлодуй“ ЕАД. Размера на заплатената цена на извършените третирания против комари и ларви на комари за съответните дати е следния: - 09.06.2021 г. – първа обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари на територия на гр. Козлодуй – 2 273,04 лв. - 09.06.2021 г. – първа обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари по поречието на р. Дунав и селата от община Козлодуй – 4 051,80 лв. - 18.06.2021 г. първа авиационна обработка срещу ларви на комари над Община Козлодуй – 4 032,00 лв. - 23.06.2021 г. – втора обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари на територия на гр. Козлодуй – 2 273,04 лв. - 23.06.2021 г. – втора обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари по поречието на р. Дунав и селата от община Козлодуй – 4 051,80 лв. - 26.06.2021 г. – трета обработка, имагоцидна дезинсекция срещу комари на територия на гр. Козлодуй – 2 273,04 лв. Средствата са заплатени по банков път. - Приложено Ви изпращаме 6 броя фактури за извършени третирания против комари и ларви на комари съгласно сключен договор. Приложение: съгласно текста. С уважение, МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй Р Е Ш Е Н И Е № 22 Козлодуй, 19.07.2021 г. Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-24/07.07.2021 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация, от Божидар Красимиров Каменов, с адрес за кореспонденция: област Враца, общ. Враца, ул. „Доспат“ № 10, e-mail: bojidarkamenov1@gmail.com и от фактическа и правна страна взех предвид следното Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. От началото на 2021 г. до момента на регистриране на настоящото заявление, колко на брой и какви по вид третирания против комари и ларви на комари са извършени на територията на Община Козлодуй, в кои населени места и на кои дати? 2. Община Козлодуй има ли сключен действащ към момента на регистриране на настоящото заявление договор за „ДДД дейности“, на каква стойност, за какъв срок и в случай, че има такъв – моля да посочите изпълнителя по договора и да ми предоставите копие от същия? 3. В случай, че Община Козлодуй към момента на регистриране на настоящото заявление няма сключен действащ договор за „ДДД дейности“, Моля посочете на какво правно основание на дати, както следва: 09.06.2021 г., 18.06.2021 г. и 23.06.2021 г. на територията на Община Козлодуй са извършени наземни и авиационни третирания против комари? Моля да ми бъде предоставена информация от кого са извършени съответните наземни и авиационни третирания на посочените дати. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните заповеди на Кмета на Общината, в случай, че третиранията са извършени въз основа на такива и/или друг акт и/или документи, въз основа на които са възложени и извършени третиранията на посочените дати. 4. Моля да ми бъде предоставена информация относно размера на заплатената цена поотделно за извършените на 09.06.2021г., 18.06.2021г. и 23.06.2021г. наземни и авиационни третирания на територията на Община Козлодуй, начина на отчитане на средствата, послужили за заплащане на услугите по третиране, както и моля да ми предоставите копия на съответните фактури и/или други разходооправдателни документи. Заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на копие посредством електронната поща посочена в заявлението: bojidarkamenov1@gmail. Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-24/07.07.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй155
Дата | Процес |
---|---|
06.07.2021 17:46 | Подаване на заявление |
06.07.2021 17:46 | Изпратено към деловодна система |
07.07.2021 12:00 | Потвърждение от деловодна система |
20.07.2021 13:58 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |