Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Тервел от 23.09.2021
Рег. №:
1632423896521-23.09.2021 | Общинска администрация - Тервел | Одобрено |
Дата на подаване: 23.09.2021 |
Срок:01.11.2021
1.Известно ли е на Кмета на общината, на общинската администрация и на Общинския съвет кои и колко улици/части от улици в регулация в с. Божан, община Тервел, не са и никога не са били асфалтирани? Кои са тези улици /части от улици като административни адреси?
2.При проектирането им и прокарването им какви са били предвижданията на проектите за тези улици в населеното място и в регулация (имам предвид тези, които не са и никога не са били асфалтирани) - дали по проекти са предвидени да са асфалтирани или са предвидени като полски пътища без асфалтова настилка ( кални и прашни)?
3.Какви са причините тези улици/части от улици с десетилетия да са оставени неасфалтирани?Има ли някакви пречки за асфалтирането и благоустрояването им?
4.Кметът на Общината предлагал ли е някоя от тях и коя по-точно за включване в програмата за капиталови разходи за асфалтиране, кога и какво се е случило с това предложение?
5.Какви са предвижданията за асфалтирането на такива улици/части от улици, някоя от тях включена ли е в проектобюджета за 2022г. , коя, как и по какви критерии е извършен подбора?
6.Има ли някакви предвиждания за асфалтирането на участъка от улица "Втора" в с. Божан, който никога до сега не е бил асфалтиран, а улицата е прокарана в края на 60-те години на миналия век ? Ако има такива, какво и в какъв времеви период е планирано да се направи?
Решение
Дата: 26.10.2021
РЕШЕНИЕ № 18/ 26.10.2021 год. гр. Тервел Във връзка с постъпило заявление по реда на Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, за предоставяне на достъп до обществена информация с вх. № РД-25-5200/ 18.10.2021 г. на Община Тервел, подадено от г-жа Есен Мустафа, с адрес: гр. София, ул. “Три уши“ № 6А, бл. 5, ет. 2, офис 10, П.К. 1000 след като разгледах горепосоченото, взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на следната информация от обществен интерес: 1. Известно ли е на Кмета на общината, на общинска администрация и на Общински съвет кои и колко улици/ част от улици в регулация в с. Божан, община Тервел, не са и никога не са били асфалтирани? Кои са тези улици/ части от улици като административни адреси? 2. При проектирането им и прокарването им какви са били предвижданията на проектите за тези улици в населеното място и в регулация ( имам предвид тези, които не са и никога не са били асфалтирани) – дали по проект са предвидени да са асфалтирани или са предвидени като полски пътища без асфалтова настилка (кални и прашни)? 3. Какви са причините тези улици/ части от улици с десетилетия да са оставени неасфалтирани? Има ли някакви пречки за асфалтирането и благоустрояването им? 4. Кметът на общината предлагал ли е някоя от тях и коя по-точно за включване в програмата за капиталови разходи за асфалтиране, кога и какво се е случило в това предложение? 5. Какви са предвижданията за асфалтирането на такива улици/ части от улици, някоя от тях включена ли е в проектобюджета за 2022г., коя, как и по какви критерии е извършен подбора? 6. Има ли някакви предвиждания за асфалтирането на участъка от улица „Втора“ в с. Божан, който никога до сега не е бил асфалтиран, а улицата е прокарана в края на 60-те години на миналия век? Ако има такива, какво и в какъв времеви период е планирано да се направи? Заявлението е основателно, тъй като съдържа искане за предоставяне на обществена информация, съгласно чл. 2, ал. 1 от ЗДОИ. С оглед на гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, чл. 11, във връзка с чл. 4 от Вътрешните правила за предоставяне на достъп до обществена информация на Община Тервел, РЕШИХ: Да се предостави на г-жа Есен Мустафа, с адрес: гр. София, ул.“Три уши“ № 6А, бл.5, ет. 2, офис 10, П.К. 1000 на основание чл. 7, ал. 2 от ЗДОИ – пълен достъп до исканата обществена информация. 1. Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави на заявителя под форма и начин, описани в заявлението: - Форма: копия предоставени по електронен път или на интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните. /съгласно чл. 26 от ЗДОИ: преглед на информацията- оригинал или копие или чрез публичен общодостъпен регистър; устна справка; копия на материален носител; копия, предоставени по електронен път, или на интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните/ - Начин: чрез системата за електронен обмен и на електронна поща office@advokatifrp.eu /лично на място, по e-mail, по факс, по пощата/ 2. Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация при условията на т. 1 и т. 2 от настоящото решение е 30-дневен от датата на получаване на решението. 3. Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат. 4. Възлагам на Боряна Димитрова – Юрисконсулт на Община Тервел да осъществи изпълнение на настоящото решение. 5. Копие от решението, на основание чл. 34, ал. 3 от ЗДОИ, да се изпрати на заявителя на посочения от него в заявлението адрес, и да се връчи на съответните длъжностни лица за сведение и изпълнение. 6. Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок от получаването му чрез Община Тервел до Административен съд – гр. Добрич. СИМЕОН СИМЕОНОВ Кмет на Община Тервел Изготвил: Боряна Димитрова – Юрисконсулт на Община Тервел …………………… Съгласувал: Драгомир Димитров – Секретар на Община Тервел …………………… Изготвил: Боряна Димитрова – Юрисконсулт на Община Тервел …………………… Съгласувал: Драгомир Димитров – Секретар на Община Тервел ……………………63
Дата | Процес |
---|---|
23.09.2021 22:04 | Подаване на заявление |
23.09.2021 22:04 | Изпратено към деловодна система |
18.10.2021 16:40 | Потвърждение от деловодна система |
26.10.2021 17:03 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |