Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Струмяни от 30.09.2021

Рег. №: 1633007145433-30.09.2021 | Общинска администрация - Струмяни | Одобрено | Дата на подаване: 30.09.2021 | Срок:01.11.2021

Юридическо лице |

ДО KMETA НА ОБЩИНА СТРУМЯНИ ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ Уважаеми г-н Илиев, Във връзка с Ваш отговор с изх. № Р-20/31.08.2021 и решение Р-20/31.08.2021г. молим на основание чл. 2 от Закона за достъп до обществена информация („ЗДОИ“) и в качеството Ви на задължен субект по чл.3 от ЗДОИ, да ни предоставите достъп до следната обществена информация: 1. След като проверката не е установила валидни книжа има ли образуван констативен протокол за предприемане на действия по събаряне на постройката и/или други предприети действия? Ако да, предприети ли са по-нататъшни действия от страна на кмета и/или общината? Ако не, защо не са предприети действия? Във връзка с отговора по т.3.1: 1. Видно от констативен протокол от дата 15.05.2020г., Комисията е поискала да й бъдат предоставени строителни книжа в 7-дневен срок и да се установи собствеността на имота. Предоставени ли са й цитираните документи? 2. Установила ли се е собствеността на цитираната сграда? Ако да, чия е? 3. С оглед на изминалата над 1 година от проверката, предприети ли са действия за набавяне на информацията, сезиране на други институции, премахване на постройката? Ако да, какви? Ако не, защо не са предприети действия? Поздрави, Екипът на АКФ

Решение


Дата: 22.10.2021

В Община Струмяни е постъпило Заявление за достъп до обществена информация с вх. № ЗДОИ- 19/18.10.2021г. на общинска администрация Струмяни, УРИ 1633007145433-30.09.2021 подадено от Фондация „Антикорупционен фонд“ Със заявлението е поискана следната информация: Във връзка с Ваш отговор с изх. № Р-20/31.08.2021 и решение Р-20/31.08.2021г. молим на основание чл. 2 от Закона за достъп до обществена информация („ЗДОИ“) и в качеството Ви на задължен субект по чл.3 от ЗДОИ, да ни предоставите достъп до следната обществена информация: 1. След като проверката не е установила валидни книжа има ли образуван констативен протокол за предприемане на действия по събаряне на постройката и/илидруги предприети действия? Ако да, предприети ли са по-нататъшни действия от страна на кмета и/или общината? Ако не, защо не са предприети действия? Във връзка с отговора по т.3.1: 1. Видно от констативен протокол от дата 15.05.2020г., Комисията е поискала да й бъдат предоставени строителни книжа в 7-дневен срок и да се установи собствеността на имота. Предоставени ли са й цитираните документи? 2. Установила ли се е собствеността на цитираната сграда? Ако да, чия е? 3. С оглед на изминалата над 1 година от проверката, предприети ли са действия за набавяне на информацията, сезиране на други институции, премахване на постройката? Ако да, какви? Ако не, защо не са предприети действия? Заявлението отговаря на изискванията на чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация. В настоящия случай, така поисканата информация представлява обществена информация и на основание чл.28, ал.2 от ЗДОИ следва да бъде предоставена както следва: По т.1.от заявлението: Няма съставен /образуван/ констативен протокол за предприемане на действия по събаряне на постройката, както и не са предприети други действия. Причините, поради които не са предприети други действия е недостатъчния наличен брой специалисти и служители в общинска администрация Струмяни, в чиято компетентност е посочения казус, както и пандемичната обстановка създала се в резултат на COVID 19. По т.1.от заявлението във връзка с отговора по т.3.1 от горецитираното решение от 31.08.2021г.: Не са предоставени на комисията цитираните документите посочени в констативен протокол от дата 15.05.2020г. По т.2.от заявлението във връзка с отговора по т.3.1 от горецитираното решение от 31.08.2021г.: Не е установена собствеността на цитираната сграда. По т.3.от заявлението във връзка с отговора по т.3.1 от горецитираното решение от 31.08.2021г.: Не са предприети действия за набавяне на информацията, сезиране на други институции, премахване на постройката. Причините, поради които не са предприети други действия е недостатъчния наличен брой специалисти и служители в общинска администрация Струмяни, в чиято компетентност е посочения казус, както и пандемичната обстановка създала се в резултат на COVID 19. Решението за достъп до обществена информация да бъде изпратено на електронната поща, посочена в заявлението. На основание чл.40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация решението може да се обжалва в 14 дневен срок от датата на съобщаването му чрез Кмета на Община Струмяни до Административен съд София – град по реда на Административно процесуалния кодекс.

52

Дата Процес
30.09.2021 16:05 Подаване на заявление
30.09.2021 16:05 Изпратено към деловодна система
18.10.2021 09:00 Потвърждение от деловодна система
22.10.2021 16:08 Крайно решение (Оставено без разглеждане)