Заявление от Физическо лице до Агенция по вписванията от 07.12.2021

Рег. №: 1638889124424-07.12.2021 | Агенция по вписванията | Частично одобрено | Дата на подаване: 07.12.2021 | Срок:21.12.2021

Физическо лице |

I. По отношение кадровата обезпеченост на АВ: - Брой и наименование на незаетите длъжности към настоящия момент; - Информация за назначените служители (по трудово и служебно правоотношение) за периода от 01.07.2021 г. до настоящия момент. Информацията следва да съдържа длъжност, правно основание за назначаване и определеното възнаграждение за всяка длъжност. - Информация за прекратените служебни и трудови правоотношение за периода от 01.06.2021 г. до настоящия момент, която съдържа съответната длъжност и правно основание за прекратяването. - Информация за възстановени служители след изрични действия от страна на АВ по признаване за незаконосъобразни на заповедите за прекратяване на трудово/служебно правоотношение или бездействие за обжалване на първоинстанционно решение в полза на АВ. Информацията следва да съдържа длъжност, причина за признаване на заповедта за незаконосъобразна/необжалване на съдебно решение в полза на АВ, както и общо присъдена сума за обезщетение на тези лица. - Изброяване на лицата, които от 01.06.2021 г. до настоящия момент са заемали следните ръководни длъжности в администрацията: главен секретар, главен директор, директор на дирекция (за всички дирекции в АВ), както и точен период на заемане на длъжността на всяко от тях. Изброяването следва да включва и лицата, които са замествали отсъстващ служител, поради ползване на законоустановен отпуск. Отговаряли ли са всички лица за заемането на съответната ръководна длъжност. - Към настоящия момент има ли служител по сигурността на информацията. Ако не – каква е причината да не се провежда конкурс за заемане на длъжността. - Към настоящия момент има ли в АВ незаети след провеждане на конкурс ръководни длъжности. Ако да – да се изброят и да се посочат причините. В случай че има лица на ръководни длъжности, кои са назначени без провеждане на конкурс за съответната длъжност – да се посочи ред и причина за всяко такова назначение, както и информация кога ще бъде проведен конкурс за назначаване на титуляр по надлежния ред . II. По отношение на разходването на бюджета на АВ: 1. Информация относно разпределението на ДМС: - Обща стойност на изплатеното ДМС на служителите през месец юли 2021 г за периода април-юни 2021г.; - Обща стойност на изплатеното ДМС на служителите през месец октомври 2021 г. за периода юли – септември 2021 г.; - Индивидуалното ДМС , изплатено съответно за периодите април - юни 2021 г. и юли-септември 2021 г. за всяка една ръководна длъжност, включително изпълнителния директор; - Информация за точния размер на 5-те най-високи ДМС, получени от служители, които не са на ръководни длъжности, изплатени съответно за периодите април - юни 2021 г. и юли-септември 2021 г. Информацията следва да съдържа левова стойност, длъжност и звено. - поставени оценки по звена съответно за периодите март-юни 2021 г. и юли – септември 2021 г. 2. Информация за сключени договори след проведени обществени поръчки (в това число и чрез директно възлагане) за периода от 01.07.2021 г. до настоящия момент. Информацията следва да включва предмет, стойност на договора, избран изпълнител, дата на сключване, срок на договора, предвидени гаранции за добро изпълнение и/или авансово плащане, ред за избор на изпълнител, както и ценова оферта за всеки отделен договор. 3. Информация за подадени заявки към системния интегратор за периода от 01.07.2021 г. до настоящия момент – информацията следва да включва предмет и стойност на заявката, дата на подписване от страните, както и срок за изпълнение. III. Информация относно ключови за АВ дейности: 1. По отношение на ГФО: - Ще бъде ли изпълнен широко прогласеният от бившия правосъден министър план за обработване на ГФО към 01.01.2022 г. Ако не – какви са причините. - Колко са необработените към настоящия момент ГФО по години. - Колко ГФО общо са обработени за периода 01.01.2021 г. – 30.06.2021 г. - Колко ГФО са обработени общи за периода 01.07.2021 г. до настоящия момент. 2. По отношение на ЕВТ: - Съгласно действащото законодателство, ЕВТ следва да е факт към 01.01.2022 г. – ще бъде ли спазен този срок. Ако не – по какви причини. - Какви са предприетите действия по възлагане и изпълнение на ЕВТ след 01.07.2021 г. до настоящия момент. 3. По отношение на ЦРОЗ: - Съгласно действащото законодателство, ЦРОЗ следва да премина към АВ към 01.01.2021 г. – ще бъде ли спазен този срок. Ако не – по какви причини. - Какви са предприетите действия по изпълнение на дейностите по преминаване на ЦРОЗ към АВ след 01.07.2021 г. до настоящия момент. Моля, информацията да ми бъде предоставена на посочената от мен електронна поща.

Решение


Дата: 05.01.2022

Разгледано по същество, заявлението за достъп до обществена информация се явява частично основателно.

44

Дата Процес
07.12.2021 16:58 Подаване на заявление
07.12.2021 16:58 Изпратено към деловодна система
07.12.2021 17:20 Потвърждение от деловодна система
05.01.2022 09:32 Крайно решение (Оставено без разглеждане)