Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 01.08.2019
Рег. №:
1564687432576-01.08.2019 | Общинска администрация - Пловдив | Одобрено |
Дата на подаване: 01.08.2019 |
Срок:25.08.2019
1. как е организирано разделното събиране на битови отпадъци на територията на общината за следните материали: хартия и картон, метали, пластмаси и стъкло;
2. как са организирани дейностите с масово разпространени отпадъци (МРО), вкл. НУБА, ИУГ, ИУЕЕО и ИУМПС;
3. какви места са определени за събиране на МРО (вкл. ИУГ, ИУМПС и др.); предоставете ми копия от актовете на кмета, с които това е направено;
4. колко и какви договори са сключени от общината с организации по оползотворяване, притежаващиразрешително,както и с други лица, притежаващи разрешителноили регистрационен документ, във връзка с дейностите с отпадъци на територията на общината;
5. моля, предоставете ми под формата на компютърни файлове електронни копия на всички договори, сключени с организации и лица по предходната т. 4, с които са уредени дейностите по т. 1 и т. 2 от настоящото заявление, за да мога да се запозная с предвидените в тях условия, санкции, вкл. неустойки, срокове, както и с всички права и задължения на общината, гражданите и юридическите лица, произтичаща от тези договори;
6. моля да ми предоставите информация има ли наложени санкции за нарушения на Закона за управление на отпадъците или на Наредбата на ОбС, приета на осн. чл. 22 от същия закон (Наредбата) през периода от 01.01.2015 г. до момента; с какъв акт са наложени санкциите - наказателно постановление, с фиш или с квитанция; какъв е общият размер на наложените санкции, целево ли се разходват тези средства и как контролирате разходването им;
7. представете ми копия на всички заповеди, с които сте оправомощили длъжностни лица да съставят актове за нарушения по ЗУО и/или по Наредбата, вкл. лица, които да налагат глоби с фиш и квитанция или да издават наказателни постановления, които заповеди са издадени през посочения в т. 6 период, за да мога да се запозная с информацията за правата и задълженията по въпросните нормативни актове, упражнявани от лица, различни от кмета;
Считам, че така поисканата информация следва да ми се предостави, предвид подчертания обществен интерес от нея.
Исканите документи и информация, моля, да ми бъдат предоставени по електронен път - като компютърни файлове (в .pdf, .doc или друг удобен за Вас формат), които файлове да ми бъдат изпратени на е-поща с посочен в настоящото заявление адрес (по e-mail).
Настоящото заявление да се счита за адресирано лично до кмета на общината!
Решение
Дата: 26.08.2019
Предоставяне на обществена информацияДокументи:
1 | Решение за предоставяне на обществена информация |
1393
Дата | Процес |
---|---|
01.08.2019 22:23 | Подаване на заявление |
01.08.2019 22:23 | Изпратено към деловодна система |
02.08.2019 08:40 | Потвърждение от деловодна система |
15.08.2019 15:58 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
26.08.2019 09:48 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |