Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Горна Оряховица от 04.09.2019

Рег. №: 1567600364209-04.09.2019 | Общинска администрация - Горна Оряховица | Оставено без разглеждане | Дата на подаване: 04.09.2019 | Срок:18.09.2019

Физическо лице |

ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ГОРНА ОРЯХОВИЦА Моля, да ми бъде предоставена следната информация, по отношение на която считам, че общественият интерес е надделяващ над останалите възможни съображения, които предстои да обсъдите с решението си по настоящото заявление: 1. как е организирано събирането на битови отпадъци на територията на общината; 2. как е организирано разделното събиране конкретно на следните отпадъци: хартия и картон, метали, пластмаси, стъкло; 3. как са организирани дейностите с всички видове масово разпространени отпадъци (МРО), вкл. НУБА, ИУГ, ИУЕЕО, ИУМПС; 4. какви места (площадки) са определени за събиране на масово разпространени отпадъци (вкл. ИУГ, ИУМПС, НУБА и др.); моля, предоставете ми копия от актовете на кмета, с които са определени площадките, за да се запозная със съдържащата се в тях информация за съответните места, поставените към тях изисквания, условия, ограничения и др. под.; 5. колко и какви договори са сключени от името на общината с организации по оползотворяване, притежаващи разрешително и/или и с други лица, притежаващи разрешително или регистрационен документ по чл. 35 ЗУО, във връзка с дейностите с всички видове отпадъци на територията на общината – битови, масово разпространени, строителни и т.н.; 6. моля, предоставете ми под формата компютърни файлове електронни копия на всички договори, сключени с организации и лица по предходната т. 5, с които са уредени дейностите по т. 1 - т. 3 от настоящото заявление, за да мога да се запозная с предвидените в тях права и задължения за страните, уговорените договорни санкции (евентуални неустойки), срокове, последици при неизпълнение, евентуални плащания и като цяло – с всички клаузи на договорите, с които са организирани системите за управление на отпадъците; 7. моля да ми предоставите информация има ли наложени санкции за нарушения на Закона за управление на отпадъците или на Наредбата на ОбС, приета на осн. чл. 22 от същия закон (Наредбата); с какъв акт са наложени санкциите - наказателно постановление, с фиш или с квитанция; какви са приходите в бюджета на общината от така наложените санкции и целево ли се разходват тези средства; 8. представете ми копия на всички заповеди, с които сте оправомощили длъжностни лица да съставят актове за нарушения по ЗУО и/или Наредбата по чл. 22 ЗУО, вкл. лица, които да налагат глоби с фиш и квитанция или да издават наказателни постановления. Информацията по всички точки по-горе следва да касае периода от 01.01.2016 г. до сега. Считам, че така поисканата информация следва да ми се предостави, предвид надделяващия обществен интерес към нея, а също и предвид това, че отпадъците са фактор на околната среда. Информацията е особено актуална напоследък, предвид това, на което ежедневно сме свидетели в новините - незаконни сметища, пожари и пр., замърсяващи околната среда. Същевременно, предоставената информация ще подобри прозрачността и отчетността в дейността на администрацията на общината. Поради това, моля, да приемете, че следва да ми се предостави исканата информация. Исканите документи и информация, моля, да ми бъдат предоставени по електронен път - като компютърни файлове, справки и др. под. (в *.pdf, *.doc или друг удобен за Вас формат), които файлове да ми бъдат изпратени на електронния ми пощенски адрес (e-mail), посочен в настоящото заявление.

Решение


Дата: 18.09.2019

41

Дата Процес
04.09.2019 15:32 Подаване на заявление
04.09.2019 15:32 Изпратено към деловодна система
04.09.2019 16:40 Потвърждение от деловодна система
18.09.2019 17:18 Крайно решение (Оставено без разглеждане)