Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Перник от 07.09.2019
Рег. №:
                                        1567849327674-07.09.2019 | Общинска администрация - Перник | Одобрено |
                                        Дата на подаване: 07.09.2019 |
                                        Срок:21.09.2019
                                    
                                    1. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
2. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 1. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
3. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
4. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 1, 2, 3? Има ли изискване да са завършили спциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова?
5. Някое от лицата по т. 1, 2, 3 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви?
6. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 1, 2, 3 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях.
7. Ако длъжностните лица по т. 1, 2, 3 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него.
8. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) от началото на 2018 година до настоящия момент от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 1 и т. 2?
9. За какво разходвате приходите по т. 8 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
Моля, исканата информация да ми бъде предоставена по електронна поща на компютърни файлове във удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
                                
                                                                    Решение
Дата: 20.09.2019
4759
| Дата | Процес | 
|---|---|
| 07.09.2019 12:42 | Подаване на заявление | 
| 07.09.2019 12:42 | Изпратено към деловодна система | 
| 09.09.2019 09:40 | Потвърждение от деловодна система | 
| 20.09.2019 11:28 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |