Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Карлово от 07.09.2019
Рег. №:
1567853057275-07.09.2019 | Общинска администрация - Карлово | Частично одобрено |
Дата на подаване: 07.09.2019 |
Срок:21.09.2019
1. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
2. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 1. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
3. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
4. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 1, 2, 3? Има ли изискване да са завършили спциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова?
5. Някое от лицата по т. 1, 2, 3 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви?
6. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 1, 2, 3 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях.
7. Ако длъжностните лица по т. 1, 2, 3 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него.
8. Констатирани ли са от служители на общинската администрация незаконни сметища? Какви действия са предприети и с какви актове? Моля, предоставете ми издадените актове, за да се запозная с тяхното съдържание и с това какво е сторено по случая.
9. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) от началото на 2018 година до настоящия момент от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 1 и т. 2?
10. За какво разходвате приходите по т. 8 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
Моля, исканата информация да ми бъде предоставена по следните начини:
- на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление - на компютърни файлове във удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен;
- тук - на платформата за достъп до обществена информация - отново на компютърни файлове.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 24.09.2019
Предоставяне на обществена информация51
Дата | Процес |
---|---|
07.09.2019 13:44 | Подаване на заявление |
07.09.2019 13:44 | Изпратено към деловодна система |
09.09.2019 08:20 | Потвърждение от деловодна система |
24.09.2019 17:08 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |