Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Бургас от 20.04.2022

Рег. №: 1650465954657-20.04.2022 | Общинска администрация - Бургас | Одобрено | Дата на подаване: 20.04.2022 | Срок:05.05.2022

Физическо лице |

Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.

Решение


Дата: 04.05.2022

Р Е Ш И Х: ДА СЕ ПРЕДОСТАВИ на К. Кръстев, с адрес за контакти: гр. София, ………………….., исканата информация, както следва: Линк от официалния сайт на община Бургас, където са публикувани компетентните органи и правила за разглеждане на заявленията по ЗДОИ в община Бургас: https://www.burgas.bg/bg/dostap-do-informatsiya Настоящото решение, съдържащо исканата информация да бъде изпратено на посочения в заявлението електронен адрес на заявителя: ……………………и публикувано на Платформата за достъп до обществена информация. Предвид искането на заявителя за предоставяне на информацията във форма-копия на хартиен носител, на същия се определя срок, в който е осигурен достъп до описана информация – 40 дни от датата на получаване на настоящото решение. Място, където ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация – Община Бургас, ул. “Александровска“ № 26, ет. 3, стая № 304. Нормативно определените разходи при предоставяне на обществената информация по ЗДОИ са в размер на 0.02 ( две стотинки) лева, следва да се заплатят от заявителя ( на каса, по сметка), в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаване на настоящото решение. След представяне на платежен документ, информацията да се предостави на заявителя, за което да се изготви двустранен протокол, подписан от К. Кръстев и Мария Димова – главен юрисконсулт дирекция „Управление на общинската собственост“. Контрол по изпълнение на решението възлагам на Мария Димова – главен юрисконсулт, дирекция „Управление на общинската собственост“.

60

Дата Процес
20.04.2022 17:45 Подаване на заявление
20.04.2022 17:45 Изпратено към деловодна система
21.04.2022 09:10 Потвърждение от деловодна система
04.05.2022 11:52 Крайно решение (Оставено без разглеждане)