Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Царево от 21.04.2022

Рег. №: 1650525259594-21.04.2022 | Общинска администрация - Царево | Одобрено | Дата на подаване: 21.04.2022 | Срок:05.05.2022

Физическо лице |

Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.

Решение


Дата: 29.04.2022

РЕШЕНИЕ от 28.04.2022 г. за предоставяне на достъп до обществена информация по реда на ЗДОИ Относно: Заявление за достъп до обществена информация с УРИ №1650525259594/21.04.2022г. и наш вх. №92-01-293/21.04.2022г. В Общинска администрация – Царево, чрез Платформата за достъп до обществена информация, е постъпило заявление от Крум ******** Кръстев с УРИ №1650525259594/21.04.2022г. и наш вх. №92-01-293/21.04.2022г., с което се иска да бъде предоставен достъп до обществена информация по ЗДОИ. Поискан е достъп до следната информация: „Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща и чрез Платформата за достъп до обществена информация.“ След извършена преценка на горепосоченото заявление, се установи, че исканата информация попада в приложното поле на чл. 2 от ЗДОИ и на основание чл. 28 във връзка с чл. 34 и чл. 35 ЗДОИ, Р Е Ш И Х: Разрешавам достъп до обществена информация, поискана със заявление от Крум ********* Кръстев с наш вх. №92-01-293/21.04.2022г. и УРИ №1650525259594/21.04.2022г. постъпило по Платформата за достъп до обществена информация. Достъпът до исканата обществена информация е свободен. Определям срок за достъп до предоставената обществена информация - 30 дни от датата на получаване на настоящото решение. Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата информация – на хартиен носител, след заплащане на разходите, съобразно изискванията, посочени от заявителя в заявлението. Разходите за предоставяне на достъп до обществена информация, се определят съгласно НАРЕДБА № Н-1 от 7 март 2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация на Министерството на финансите, като същите са в размер на 0.42 лв. /четиридесет и две стотинки/ и следва да се внесат от заявителя в касата на Община Царево, с адрес: гр. Царево, ул. „Хан Аспарух“ №36, сграда „Фронт Офис“, гише „Каса“ или по банков път на следната банкова сметка: Банка „УниКредит Булбанк“ АД - Филиал Царево, IBAN: BG21UNCR70008424008730, BIC: UNCRBGSF, код на плащане: 448007. Исканата със заявлението, информация, може да бъде открита на интернет адрес: http://tzarevo.net/index.php/2020-02-25-06-29-18/item/2814-2020-12-01-14-05-17 (tzarevo.net, секция „Достъп до информация“). Настоящото Решение, да бъде публикувано в Платформата за достъп до обществена информация. Препис от настоящото решение да се връчи на Крум Чавдаров. Съгласно чл. 40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация решението подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14 - дневен срок от съобщаването му. С уважение, ИНЖ. ГЕОРГИ ЛАПЧЕВ КМЕТ НА ОБЩИНА ЦАРЕВО

69

Дата Процес
21.04.2022 10:14 Подаване на заявление
21.04.2022 10:14 Изпратено към деловодна система
21.04.2022 10:40 Потвърждение от деловодна система
29.04.2022 08:49 Крайно решение (Оставено без разглеждане)