Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Балчик от 21.04.2022
Рег. №:
1650528486248-21.04.2022 | Общинска администрация - Балчик | Одобрено |
Дата на подаване: 21.04.2022 |
Срок:05.05.2022
Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.
Решение
Дата: 04.05.2022
РЕШЕНИЕ № 5 04.05.2022 г. гр. Балчик След като разгледах заявление за достъп до обществена информация, подадено от Крум Чавдаров Кръстев с адрес: гр. София, ул. „Данаил Дечев“ №1, вх.Б, ет.6, ап.20, e-mail: krumkrastev1979@abv.bg чрез Платформа за достъп до обществена информация към Министерски съвет с Рег. №: УРИ-1650528486248/21.04.2022 г.. и заведено в деловодната система на Община Балчик с вх № ДОИ-5/21.04.2022 г, взех предвид следното от фактическа и правна страна: Съобразно законовата дефиниция в чл. 3, ал.1 от ЗДОИ, Община Балчик е от задължените субекти по смисъла на цитирания текст. Информацията, която желае заявителят, може да бъде предоставена според това дали тя е налична. Заявлението съдържа необходимите реквизити по чл. 25, ал. 1 от ЗДОИ и е налична. Заявителят отправя искане да бъде предоставена обществена информация на хартиен носител относно съществуващите вътрешни правила на Община Балчик, регламентиращи достъпа до обществена информация. Съобразно чл. 15а, ал. 2 от ЗДОИ заявената информация е публикувана на Интернет- страницата на Община Балчик, поради което заявителят може да се запознае с нея освен на хартиен носител и по електронен път. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, Р Е Ш И Х: 1. Разрешавам пълен достъп до наличната обществена информация, която е публикувана на Интернет- страницата на Община Балчик, както следва: Публична информация във връзка с достъп до обществена информация: 1.1. Портал на отворени данни https://data.egov.bg/organisation/dataset/6c7e711b-16d2-4b32-8bd7-6c54d9c28897 1.2. / Публичен регистър под №9 в сайта на Община Балчик http://www.balchik.bg/bg/infopage/2685 1.3. Самостоятелен раздел „Достъп до обществена информация“ в web site на Община Балчик http://www.balchik.bg/bg/infopage/530 2. Форма за достъп, според която ще бъде предоставена информацията, е съгласно посочената от заявителя- на хартиен носител. 3. Предоставям едномесечен срок, в който да бъде осигурен достъп до информацията на хартиен носител. Мястото на получаване на тази информация е сградата на Община Балчик, находяща се на адрес: гр. Балчик, пл. „21-ви септември“ №6, лице за контакт: Красимира Костова- младши експерт ОбА. 4. Разходите за предоставяне на информацията на хартиен носител са в размер на 0.05 лв. съгласно Наредба № н-1 от 7 март 2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация. Те са платими на касата на Община Балчик на посочения по- горе адрес или чрез банков превод по следната сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315 код: 448007 „Уникредит Булбанк“ АД. 5. Настоящото решение да бъде съобщено на заявителя чрез служебната електронна поща на Община Балчик на електронен адрес: krumkrastev1979@abv.bg и в Платформата за достъп на обществена информация. Решението да бъде сведено до знанието и до съответните длъжностните лица за сведение и изпълнение. Настоящото решение подлежи на обжалване по реда на АПК пред Административен съд- София- град в 14-дневен срок от датата на съобщаването. НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ Кмет на Община БалчикДокументи:
1 | Предоставяне на обществена информация |
90
Дата | Процес |
---|---|
21.04.2022 11:08 | Подаване на заявление |
21.04.2022 11:08 | Изпратено към деловодна система |
21.04.2022 14:50 | Потвърждение от деловодна система |
04.05.2022 11:29 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |