Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Самуил от 09.05.2022
Рег. №:
1652102960154-09.05.2022 | Общинска администрация - Самуил | Одобрено |
Дата на подаване: 09.05.2022 |
Срок:24.05.2022
Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля информацията да получа на хартиен хосител, а всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.
Решение
Дата: 17.05.2022
РЕШЕНИЕ № 6/17.05.2022г. На основание чл.28, ал.2 и чл.34 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със получено Заявление за достъп до информация УРИ 1652102960154-09.05.2022, подадено от Крум Чавдаров Кръстев, с адрес: гр. София, ул. „Данаил Дечев“ № 1, вх. Б, ет. 6, ап. 20, рег. под вх. № 1643/10.05.2022год., Заявителят е поискал достъп до информация до съществуващи вътрешни правила за достъп до обществена информация на Община Самуил. Заявителят е посочил предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация, във формата на копия на хартиен носител, а именно: достъпът до обществената информация до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронната поща на общината чрез Платформата за достъп до обществена информация. Информация за начина на получаване „къде и кога мога да получа документа“ и решението по заявлението, Заявителят е посочил по електронен път на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез Платформата за достъп до обществена информация, поради което искането следва да бъде уважено. Предвид изложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до следната обществена информация, създадена (съхранявана) в община Самуил: касаеща съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината по заявление с вх. № 1643/10.05.2022год., както следва: 1. В отговор на заявлението Ви информираме, съществуващи вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронната поща на общината чрез Платформата за достъп до обществена информация са регламентирани в следните вътрешни правила /достъпни на интернет страницата на Община Самуил/: a) Вътрешни правила по предоставяне на достъп до обществена информация в Община Самуил; б) Вътрешни правила за организация на административното обслужване в Общинска администрация Самуил; в) Инструкция за организация на административното обслужване в Община Самуил. 2. Информацията да се предостави в следната форма: копия на хартиен носител в съответствие с посоченото в Заявлението, след заплащане на разходите сума в размер на 1, 55 лв. с ДДС по предоставяне на обществена информация в брой в касата на общината, с адрес: с. Самуил, ул. Хаджи Димитър № 2 , ет. 2, стая- 202 или по банков път /удостоверява с платежен документ/ по сметка: Банка „Търговска банка-Д“ АД-финансов център Разград IBAN: BG 74 DEMI 92408400217365 BIC: DEMIBGSF, Код на вид плащане: 448090, съгласно чл. 20. (1) от Вътрешни правила по предоставяне на достъп до обществена информация в Община Самуил, утвърдени със Заповед № 188/ 29.03.2022г. 3. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури, съгласно определения по чл.34, ал.4 от ЗДОИ, считано от датата на получаване на решението. 4. Информацията да се предостави в сградата на общинска администрация Самуил на адрес: с. Самуил, ул. Хаджи Димитър № 2 , ет. 1, стая- 107 с Протокол за приемане и предаване на информация за достъп до обществената информация - Приложение № 6 от Вътрешни правила по предоставяне на достъп до обществена информация в Община Самуил или на посочения адрес в Заявлението по уточняване на Заявителя. 5. Съгласно чл. 19 от същите правила, в случаите на неявяване на заявителя в определения по чл.34, ал.4 от ЗДОИ срок или когато не е платил определените разходи, което се удостоверява с платежен документ, е налице отказ на заявителя. 6. Решението да се изпрати по пощата по електронна поща на посочения в заявлението адрес с обратна разписка и чрез Платформата за достъп до обществена информация. 7. Контрол по изпълнението на решението възлагам на г-жа Севим Рамаданова - зам.-кмет на община Самуил. 8. Настоящото решение да се доведе до знанието на: ГОСПОДИН КРУМ ЧАВДАРОВ КРЪСТЕВ ГР. СОФИЯ, УЛ. „ДАНАИЛ ДЕЧЕВ“ № 1, ВХ. Б, ЕТ. 6, АП. 20, e-mail: krumkrastev1979@abv.bg Кмет на Община Самуил: Инж. Джевдет Азис74
Дата | Процес |
---|---|
09.05.2022 16:29 | Подаване на заявление |
09.05.2022 16:29 | Изпратено към деловодна система |
10.05.2022 12:20 | Потвърждение от деловодна система |
17.05.2022 16:13 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |