Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Ихтиман от 16.05.2022

Рег. №: 1652672874237-16.05.2022 | Общинска администрация - Ихтиман | Одобрено | Дата на подаване: 16.05.2022 | Срок:30.05.2022

Физическо лице |

Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля информацията да получа на хартиен хосител, а всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.

Решение


Дата: 01.06.2022

Приложено ви изпращаме Решение № 5/30.05.2022 г. за предоставяне на пълен достъп до исканата от Крум Чавдаров Кръстев информация.

144

Дата Процес
16.05.2022 06:47 Подаване на заявление
16.05.2022 06:47 Изпратено към деловодна система
16.05.2022 15:40 Потвърждение от деловодна система
01.06.2022 15:33 Крайно решение (Оставено без разглеждане)