Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Ихтиман от 16.05.2022
Рег. №:
1652672874237-16.05.2022 | Общинска администрация - Ихтиман | Одобрено |
Дата на подаване: 16.05.2022 |
Срок:30.05.2022
Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля информацията да получа на хартиен хосител, а всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.
Решение
Дата: 01.06.2022
Приложено ви изпращаме Решение № 5/30.05.2022 г. за предоставяне на пълен достъп до исканата от Крум Чавдаров Кръстев информация.144
Дата | Процес |
---|---|
16.05.2022 06:47 | Подаване на заявление |
16.05.2022 06:47 | Изпратено към деловодна система |
16.05.2022 15:40 | Потвърждение от деловодна система |
01.06.2022 15:33 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |