Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Челопеч от 16.05.2022

Рег. №: 1652673260236-16.05.2022 | Общинска администрация - Челопеч | Одобрено | Дата на подаване: 16.05.2022 | Срок:30.05.2022

Физическо лице |

Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля информацията да получа на хартиен хосител, а всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.

Решение


Дата: 26.05.2022

РЕШЕНИЕ №7 25.05.2022 г. с. Челопеч Във връзка с постъпило заявление по реда на Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 57-00-1/16.05.2022 г., подадено от Крум Чавдаров Кръстев, след като разгледах същото, взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят е отправил искане за предоставяне на достъп на информация, касаеща съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Заявителят е посочил, че желае да получи информацията в следната форма – на хартиен носител. Заявлението е основателно, тъй като съдържа искане за предоставяне на обществена информация съгласно чл. 2, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация. В конкретния случай поисканата информация касае съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация, поради което исканата информация е обществена и по вид служебна, по смисъла на чл.11 от ЗДОИ. Отделно от това търсената информация дава възможност на лицето, което я е потърсило да си състави и собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти по смисъла на чл.3 от ЗДОИ, което на следващо основание обосновава извода за характера на исканата информация, като обществена такава. В този случай намирам, че следва на заявителят да се предостави пълен достъп до исканата информацията. С оглед гореизложеното и на основание чл.3, ал.1, чл.34, ал.1, вр. с чл.37,ал.2, вр. с чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация, РЕШИХ: 1. Разрешавам пълен достъп до обществена информация на заявление с вх.№ 57-00-1/16.05.2022 г., подадено от Крум Чавдаров Кръстев. 2. Достъпът на заявителя до исканата информация, да се осигури в срок до 30 дни от уведомяването му за настоящето решение. 3. Обществената информация да се предостави в следната форма: чрез изпращане на хартиения носител, на посочения в заявлението адрес. Решението, ведно с исканата обществена информация, да се изпратят на заявителя на посочения от него в заявлението електронен адрес. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК, в 14 -дневен срок от датата на съобщаването пред Административен съд – София област. ……………………………. инж. Алекси Кесяков Кмет на Община Челопеч Изготвил: Алиция Стоянова – мл. експ. „ОП, ВО и К“ Приложение Към Решение №7/25.05.2022 г. по ЗДОИ: 1. Вътрешни правила № 4 за условията и реда за предоставяне достъп до обществена информация в Община Челопеч – копие;

57

Дата Процес
16.05.2022 06:54 Подаване на заявление
16.05.2022 06:54 Изпратено към деловодна система
16.05.2022 08:10 Потвърждение от деловодна система
26.05.2022 08:28 Крайно решение (Оставено без разглеждане)