Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Чавдар от 16.05.2022
Рег. №:
1652673356266-16.05.2022 | Общинска администрация - Чавдар | Одобрено |
Дата на подаване: 16.05.2022 |
Срок:30.05.2022
Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля информацията да получа на хартиен хосител, а всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.
Решение
Дата: 19.05.2022
РЕШЕНИЕ № Ч – 769#1/19.05.2022 г. На основание чл.28, ал.2 и чл.34 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със заявление вх. No Ч-769/16.05.2022 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация, относно: Съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на общкина Чавдар, реда и сроковете за регистриране на заявленията,подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация. НАРЕЖДАМ: 1. Предоставям пълен достъп до следната обществена информация, съхранявана в община Чавдар, както следва: Вътрешните правила за условията и реда за предоставяне на достъп до обществена информация са утвърдени със Заповед № З-43/03.05.2022 г. на Кмета на община Чавдар, съгласно новите изменения и допълнение на ЗДОИ, в сила от 01.06.2017 г. Редът и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща на общината и чрез Платформата за достъп до обществена информация са регламентирани в чл. 8 на Раздел III от Вътрешните правила за достъп до обществена информация на община Чавдар, както следва: „ІІІ. ПРИЕМАНЕ, РЕГИСТРИРАНЕ И РАЗПРЕДЕЛЯНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЯ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ Чл.8. (1) Писмените заявления се подават и регистрират в отделен регистър в деня на тяхното постъпване. (2) За писмени заявления се считат и заявленията, получени по електронен път на адреса на електронната поща на община Чавдар, както и подадените чрез платформата за достъп до обществена информация по чл.15в от ЗДОИ, които се регистрират в програмния продукт за документооборот и електронен архив „Архимед“. В тези случаи не се изисква подпис съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО (ОВ,L 257/73 от 28 август 2014 г.) и на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги. (3) За подаване на писмени заявления за достъп до обществена информация се предоставя за ползване формуляр по образец. (4) Формулярите-образци се предоставят на хартиен носител в „Център за административно обслужване” в общината или се ползват от официалната електронна страница на адрес – www.chavdar.eu...“ 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в 14- днeвен срок, считано от датата на получаване на заявлението за предоставяне на информация. 3. На основание чл. 27, ал. 1 във връзка с чл. 26, ал. 1, т. 3 и т. 4 и чл. 35, ал. 1 и ал. 2 от ЗДОИ, обществената информация да се предостави в следната форма, според предпочитания от заявителя начин: по електронен път и копия на хартиен носител. 4. За предоставяне на исканата обществена информация по електронен път - не се дължат разходи. 5. За предоставяне на исканата ниформация на хартиен носител се заплащат разходи за ксерокопие – 1стр .(А4) – 0,09 лв. без ДДС, съгласно Заповед № ЗМФ-1472/29.11.2011 г. на министъра на финансите, или общо за 5 бр. стр. (А4) – 0,54 лв. с ДДС. Получаването на информацията на хартиен носител и заплащането на разходите става на „едно гише“ – ЦАО на първи етаж в сградата на община Чавдар, или по банкова сметка на общината Уникредит Булбанк - IBAN BG02UNCR75278459464200; BIC UNCRBGSF; вид плащане 448007. 6. Вътрешните правила за условията и реда за предоставяне на достъп до обществена информация са публикувани на интернет-страницата на община Чавдар и са достъпни на следния линк: https://www.chavdar.eu/about/Dostap-do-informatziya. 7. Решението да се изпрати по електронен път на Крум Чавдаров Кръстев, адрес: гр. София, ул. „Данаил Дечев“ № 1, вх. „Б“, ет. 6, ап. 20, електронен адрес: krumkrastev1979@abv.bg, доколкото е поискано информацията да бъде предоставена по електронен път и е посочен адрес на електронна поща, и чрез Платформата за достъп до обществена информация. 8. Контрол по изпълнението на решението възлагам на Лазаринка Златкова Лазарова – гл. спец. „Връзки с обществеността”. 9. Настоящото решение да се доведе до знанието на Крум Чавдаров Кръстев, адрес: гр. София, ул. „Данаил Дечев“ № 1, вх. „Б“, ет. 6, ап. 20, електронен адрес: krumkrastev1979@abv.bg. 10. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – София област по реда на Административно-процесуалния кодекс. ГРИГОР ДАУЛОВ / п/ Кмет на община Чавдар Изготвил: Лазаринка Лазарова – гл. спец. „Връзки с обществеността”44
Дата | Процес |
---|---|
16.05.2022 06:55 | Подаване на заявление |
16.05.2022 06:55 | Изпратено към деловодна система |
16.05.2022 08:20 | Потвърждение от деловодна система |
19.05.2022 15:12 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |