Заявление от Пенчо Василев Чанев до Общинска администрация - Златарица от 14.06.2022

Рег. №: 1655218380117-14.06.2022 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 14.06.2022 | Срок:10.07.2022

Пенчо Василев Чанев |

1. Окончателен график за обществените поръчки на община Златарица за 2021 г. 2. График за обществените поръчки на община Златарица, актуален към 31.05.2022 г. 3. Справка за всички договори, сключени от кмета на община Златарица, за периода 01.07.2021.г - 01.06.2022 г. съдържаща следната информация: - Регистрационен номер и дата на договора; - Предмет на договора; - Контрагенти по договора; - Основание по ЗОП за подписване на всеки конкретен договор; - Основанията за сключване на анекс при наличие на такъв; - Стойност на договора с и без ДДС; - Срок на изпълнение и/или срок на действие. 4. Справка за всички анекси по сключени договори, подписани от кмета на община Златарица, за периода 01.07.2021.г - 01.06.2022 г. съдържаща следната информация: - Регистрационен номер и дата на договора; - Предмет на договора; - Контрагенти по договора; - Анекс – пореден номер на анекса към конкретен договор, дата на подписване, предмет на анекса – /описание на допълнително договорените условия/; Желая да получа исканата информация в законово установения срок чрез платформата за достъп до обществена информация и на следния електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg.

Решение


Дата: 08.07.2022

РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ №4/28.06.2022 г. На основание чл.3, ал.1, чл.30 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.11 и чл.12 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация УРИ 1655218380117/14.06.2022 г. подадено от г-н Пенчо Чанев, с желание да се предостави информация, отнасяща се до договори и графици за обществени поръчки Р Е Ш И Х: 1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен 2. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg и чрез ПДОИ. 3. Обществената информация да се предостави в следната форма: Информация в писмен вид. 4. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи. 5. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ. 6. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица 7. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. МИХАИЛ ГАНЕВ (п) Кмет на Община Златарица

Документи:

1 Няма описание
2 Няма описание

65

Дата Процес
14.06.2022 17:53 Подаване на заявление
14.06.2022 17:53 Изпратено към деловодна система
16.06.2022 09:40 Потвърждение от деловодна система
28.06.2022 15:27 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
08.07.2022 16:57 Крайно решение (Оставено без разглеждане)