Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 21.06.2022
Рег. №:
1655823325639-21.06.2022 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено |
Дата на подаване: 21.06.2022 |
Срок:17.07.2022
На основание чл.4, ал.1 и чл.24 от Закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена следата информация:
1. Справка за издадените позволителни за сеч на общински горски територии, за периода 01.01.2020 г.-10.06.2022 г., която да съдържа следната информация:
• номер на позволителното и дата на издаване;
• лице, на което е издаден документа;
• кадастрални номера на имотите, отдел и подотдел за всяко позволително за сеч за периода;
• добито количество дървесина, прогнозно и добито по протокол за всеки договор;
•
2. Справка за сключените договори за добив на дървесина от общински горски територии, за периода 01.01.2020 г.-10.06.2022 г., която да съдържа следната информация:
• регистрационен номер и дата на договора;
• лице /ФЛ и/или ЮЛ/, с което общината е сключила договора;
• кадастрални номера на имотите, отдел и подотдел за всеки договор;
• прогнозно количество дървесина за всеки договор;
• при преходен обект - оставащо количество дървесина за всеки договор;
• сканирани копия на протоколи за освидетелстване на общински горски територии по сключени договори за добив на дървесина от общински горски територии, за периода 01.01.2020 г.-10.06.2022 г.,
3. Справка за прекратените договори за добив на дървесина от общински горски територии, за периода 01.01.2020 г.-10.06.2022г., която да съдържа следната информация:
• номер и дата на договор;
• лице /ФЛ и/или ЮЛ/, с което общината е сключила договора;
• кадастрални номера на имотите, отдел и подотдел за всеки договор;
• прогнозно количество дървесина за всеки договор;
• основание за прекратяване;
• сканирани копия на документи за възстановени депозити и/или гаранции по прекратените договори.
4. Справка за издадените разрешения за почистване на земеделски земи по Закона за опазване на селскостопанското имущество, която да съдържа следната информация за периода 01.01.2020 г.-10.06.2022 г.
• входящ номер и дата на заявлението за издаване на разрешение за почистване, заявител на услугата и кадастрален номер на имота;
• номер и дата на издаване на разрешителното за почистване по всяко заявление;
• добито количество дървесина по всяко разрешително, за всеки имот, с посочване на кадастралния номер на имота, дата на изтичане на разрешителното и дата на връщане на същото в общината;
• размер на внесени суми по всяко разрешение за почистване в резултат на добитата дървесина, дата на внасяне, начин на плащане;
• сканирано копие на регистър за издадените позволителни за почистване по ЗОСИ.
Желая да получа исканата информация в законово установения срок чрез платформата за достъп до обществена информация и на следния електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg.
Решение
Дата: 15.07.2022
РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ №5/01.07.2022 г. На основание чл.3, ал.1, чл.30 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.12 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация УРИ 1655823325639-21.06.2022 г. подадено от г-н Пенчо Чанев, с желание да се предостави информация, отнасяща се до стопанисване на общински горски територии и дейност по издаване на разрешения по реда на ЗОСИ Р Е Ш И Х: 1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен 2. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg и чрез ПДОИ. 3. Обществената информация да се предостави в следната форма: Информация в писмен вид. 4. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи. 5. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ. 6. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица 7. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. ЗА КМЕТ: ДЕНЧО ТОДОРОВ ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА ЗЛАТАРИЦА Съгласно Заповед за заместване РД-12-517/17.11.2020 г.Документи:
1 | Няма описание |
2 | Няма описание |
89
Дата | Процес |
---|---|
21.06.2022 17:55 | Подаване на заявление |
21.06.2022 17:55 | Изпратено към деловодна система |
23.06.2022 09:10 | Потвърждение от деловодна система |
07.07.2022 11:24 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
15.07.2022 18:42 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |