Заявление от Пенчо Василев Чанев до Общинска администрация - Златарица от 07.07.2022
Рег. №:
1657206398399-07.07.2022 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено |
Дата на подаване: 07.07.2022 |
Срок:05.08.2022
На основание чл.4,ал.1 и чл.24 от Закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена следата информация:
1. Справка за сключените договори за периода 01.01.2020 г.-01.07.2022 г. за наем и/или аренда на земеделски земи, собственост на община Златарица, или земеделски земи по чл. 19 от ЗСПЗЗ стопанисвани от община Златарица, която да съдържа следната информация:
• регистрационен номер и дата на подписване;
• контрагенти по договора;
• кадастрални номера на имотите за всеки договор;
• срок на действие на договора.
2. Справка за прекратени договори за периода 01.01.2020 г.-01.07.2022 г. за наем и/или аренда на земеделски земи, собственост на община Златарица, или земеделски земи по чл. 19 от ЗСПЗЗ стопанисвани от община Златарица, която да съдържа следната информация:
• регистрационен номер и дата на подписване;
• контрагенти по договора;
• кадастрални номера на имотите за всеки договор;
• дата на прекратяване;
• основание за прекратяване с посочване на документа, с който е прекратен договора.
3. Справка за договорите с изтекъл срок и/или срокът на които изтича в периода 01.01.2021 г.-30.06.2022 г. за наем и/или аренда на земеделски земи, собственост на община Златарица, или земеделски земи по чл. 19 от ЗСПЗЗ стопанисвани от община Златарица, която да съдържа следната информация:
• регистрационен номер и дата на подписване;
• контрагенти по договора;
• кадастрални номера на имотите за всеки договор;
• дата на изтичане;
4. Размер на просрочените задължения за наем на земеделска земя и предприетите действия за тяхното събиране. Копия на на документите свързани със събиране на просрочените задължения за наем
Желая да получа исканата информация в законово установения срок чрез платформата за достъп до обществена информация и на следния електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg.
Решение
Дата: 03.08.2022
РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ №9/15.07.2022 г. На основание чл.3, ал.1, чл.31 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.12 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация УРИ 1657206398399/07.07.2022 г. подадено от г-н Пенчо Чанев, с желание да се предостави информация, отнасяща се до сключени, прекратени и договори с изтекъл срок за периода 01.01.2020 г.-01.07.2022 г. за наем и/или аренда на земеделски земи, собственост на община Златарица, или земеделски земи по чл. 19 от ЗСПЗЗ Р Е Ш И Х: 1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен 2. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: pencho_chanev@abv.bg и чрез ПДОИ. 3. Обществената информация да се предостави в следната форма: Информация в писмен вид. 4. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи. 5. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ. 6. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица 7. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. ЗА КМЕТ: ДЕНЧО ТОДОРОВ ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА ЗЛАТАРИЦА Съгласно Заповед за заместване РД-12-517/17.11.2020 г.Документи:
1 | Няма описание |
58
Дата | Процес |
---|---|
07.07.2022 18:06 | Подаване на заявление |
07.07.2022 18:06 | Изпратено към деловодна система |
08.07.2022 09:10 | Потвърждение от деловодна система |
15.07.2022 15:14 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради запитване до трето лице) |
03.08.2022 17:03 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |