Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Стражица от 15.07.2022
Рег. №:
1657900631982-15.07.2022 | Общинска администрация - Стражица | Одобрено |
Дата на подаване: 15.07.2022 |
Срок:01.08.2022
1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2022 година за територията на общината? Каква методика, анализ, принцип и др. са използвани при неговото определяне?
2. Какъв е определеният, съгласно чл. 24, ал. 4 от Наредба 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето му и по какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци?
3. Какви са приетите минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.07.2022 г. на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето им?
4. Данните за длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината, съгласно чл. 4, ал. 3 от Наредба 43 от 6 декември 1999г. за таксиметров превоз на пътници, да оперират с регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози- име, длъжност, телефонен номер и електронна поща.
Желая да получа исканата информация в следната форма:
- електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu
За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението.
С уважение,
Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"
Решение
Дата: 19.07.2022
Р Е Ш Е Н И Е ДИ № 8/19.07.2022г. ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл.34, ал.1 от Закона за достъп до информация и във връзка със Заявление по ЗДОИ с вх. № ДИ-8/18.07.2022г. на г-н Валентин Русев - Председател на СНЦ “Такси клуб-България с адрес за кореспонденция, ул. „Въртопо” № 47, ж.к. Младост 1, София, ел. адрес : admin@taxiclub-bg.eu Със заявлението заявителят желае да му бъде предоставена следната информация: 1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2022 година за територията на общината? Каква методика, анализ, принцип и др. са използвани при неговото определяне? 2. Какъв е определеният, съгласно чл. 24, ал. 4 от Наредба 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето му и по какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци? 3. Какви са приетите минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.07.2022 г. на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето им? 4. Данните за длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината, съгласно чл. 4, ал. 3 от Наредба 43 от 6 декември 1999г. за таксиметров превоз на пътници, да оперират с регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози- име, длъжност, телефонен номер и електронна поща. Р Е Ш И Х: 1. Предоставям пълен достъп до искана обществена информация. 2. Срокът за достъп до искана обществена информация е 14 дни. 3. Искана информация да се предостави на заявителя в желаната от него форма, в електронен вид на e-mail: admin@taxiclub-bg.eu 4. Контрол по изпълнение на решението ще упражнявам лично.Документи:
1 | Решение ДИ 8 от 19.07.2022 г. |
2 | Отговор на заявление ДИ 8 |
48
Дата | Процес |
---|---|
15.07.2022 18:57 | Подаване на заявление |
15.07.2022 18:57 | Изпратено към деловодна система |
18.07.2022 09:10 | Потвърждение от деловодна система |
19.07.2022 11:52 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |